PDA

Vis full versjon : listekant på 240?



frealm05
31/08/12, 08:25
Noken som har bilde eller veit om det går an og ta vekk lista og "bua" som lista er festa på? altso få ei heilt clean flate over døra og skjermane? :)
har tenkt på om det går an og gjere det, men hørest ut som mykje arbeid.. so noken som har sett eller gjort det? :)

frealm05
31/08/12, 23:06
må no vell vere noken som veit eller har sett noke vell? :p

Sebbe
01/09/12, 00:32
lista er veldig lett å ta av, men å kappe vekk "bua" som lista er festa i er visst veldig mye jobb, fordi det er i den at taket er skjøta med resten av karosseriet, men jeg synes det ser ganske bra ut
http://biphome.spray.se/christian.henriksen/c20r/1rearl.JPG

frealm05
01/09/12, 11:51
jaa, eg tenkte på den svarte lista :) for visst du tar vekk den, so blir der jo igjen en sann kant eller bue sant, og korleis det hadde sett ut visst du hadde fjerna den og :)

Dan Bay-Johansen
01/09/12, 14:47
Ser for meg en masse jobb med å få det fint, DET vil slå seg når du sveiser det... Jeg kan ikke skjønne annet enn at blekket også vil bli veldig svakt, fort å få bulker osv. Den stiver av blekket en hel del den bua, ser for meg at det er en grunn for at den er der - ikke bare pynt =)

frealm05
01/09/12, 16:19
jaa, den hadde vell blitt en god del svakare om man hadde tatt vekk den bua. men det hadde vert litt moro og sjå korleis resultate vart, og visst noken hadde lagt ned nuk arbeid i det, so hadde det vell gått an og laga ei forsterkning på innsida? :)

Dan Bay-Johansen
01/09/12, 19:06
jaa, den hadde vell blitt en god del svakare om man hadde tatt vekk den bua. men det hadde vert litt moro og sjå korleis resultate vart, og visst noken hadde lagt ned nuk arbeid i det, so hadde det vell gått an og laga ei forsterkning på innsida? :)

Ingenting er umulig =)

Bare å hive seg det !

frealm05
01/09/12, 21:30
hadde det berre vert so enkelt :) skulle hatt litt meir erfaring visst eg skulle begynnt me noke sannt.. :p men ingen som har noke bilde eller noke dåå? :)

Dan Bay-Johansen
02/09/12, 10:49
Jeg kom plutselig på denne : http://forum.vccn.no/showthread.php?43956-Volvo-142-1968-Flattjernet

Her er jo lista+kanten fjernet...men hele bilen er jo rimelig ombygget kan du si :p

frealm05
02/09/12, 16:15
jaaa, men er no igrunn berre sovidt vi kan kalle ditta en volvo :p (a)