PDA

Vis full versjon : Bagasjeluken på S60 går ikke i lås!



Deluxio
25/08/12, 18:19
Hei har et spørsmål angående en Volvo S60, 2001 mod.
Har et problem med bagasjeluken ikke vil låse, verken med sentrallåsen eller ved å bruke nøkkelhullet bak. Er det noen som har vært borti noe lignende og vet ka det kan komme fra, og kanskje vite ka som er løsningen? :-)

Thomas

Vatnehol
25/08/12, 23:54
der er vanligvis to problem, brudd i ledningene som går inn i bagasjeluken, akkurat i knekken på ledningene når du har bagasje lokket. eller så er det mikrobryteren i låsen som har takket for seg. da må du bytte hele låsen(rundt 1300kr hos volvo).
du kan snitte opp gummin rundt ledningene i knekken og se om noen av ledningene har sprekker i isolasjonen.

Deluxio
26/08/12, 12:17
Okei, takk for svar :-)

iPaal
27/08/12, 16:24
der er vanligvis to problem, brudd i ledningene som går inn i bagasjeluken, akkurat i knekken på ledningene når du har bagasje lokket. eller så er det mikrobryteren i låsen som har takket for seg. da må du bytte hele låsen(rundt 1300kr hos volvo).
du kan snitte opp gummin rundt ledningene i knekken og se om noen av ledningene har sprekker i isolasjonen.


Microbryteren fikk jeg tak i på Ebay Vatnehol :-)

Vatnehol
27/08/12, 20:13
kun selve bryteren ? kom gjerne med link :)

iPaal
29/08/12, 08:23
Prøvde å finne link på Ebay nå, men finner den ikke. Skal se om jeg finner igjen ordren på ebay kontoen min :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk