PDA

Vis full versjon : Noen som vet hvordan det går med min gamle 740 GLT 16VALVE?



Volvotina
25/08/12, 17:22
Solge bilen min 5 Mai i år til en fra Folldal eller noe sånt, noen som vet hvordan det går med den?
En rød 740 GLT 16VALVE med reg.nr DH56813.
Er veldig nysjerrig på hvordan det går med den:p

Volvotina
03/09/12, 20:37
Ingen som vet noen ting? Har sett det er folk fra Folldal her inne, så noen må da vel vite noe :p

E.Winjum
10/09/12, 18:09
Reg. Nr til 2282 -> Gulesider -> Ring/sms og spør ;)

Volvotina
11/09/12, 11:03
Reg. Nr til 2282 -> Gulesider -> Ring/sms og spør ;)

Jeg vet hvem som eier den, og numret hans, men kan jo ikke bare ringe å spørre han om hvordan det går :p

E.Winjum
11/09/12, 14:57
Jeg vet hvem som eier den, og numret hans, men kan jo ikke bare ringe å spørre han om hvordan det går :p

Kan du vel ;) Er jo bare å si at du lurer på hvordan det står til med gamle bilen :) Var en som ringte meg for 3 år sida og lurte på hvordan det gikk med gamle bilen sin, det var en sierra jeg hadde :P

Volvotina
12/09/12, 17:59
Kan du vel ;) Er jo bare å si at du lurer på hvordan det står til med gamle bilen :) Var en som ringte meg for 3 år sida og lurte på hvordan det gikk med gamle bilen sin, det var en sierra jeg hadde :P

Hmm:P Må vel kanskje gjør det allikevel da. Er så nysgjerrig, for det var jo godbilen min :p

larsverm
17/09/12, 22:19
For ille å kvitte seg med den da... :p

Volvotina
20/09/12, 10:43
Mikkel gillerhaugen, født i 92, litt stille av seg. Bilen blir nok ræv kjørt litt for mye... Er ikke gjort store forandringa med den bortsett fra at bensinpumpa røk og han var hos meg 3 turen en natt og hentet forskjellige deler han trodde var defekt :P Er nok ikke lenge før den er tilsalgs igjen : P

Huffda:o Kanskje jeg skal kjøpe den tilbake da, haha:p
Kjøpte ny bensinpumpe til den, som jeg tenkte å bytte før jeg solgte den, men ble aldri så jeg gjorde det:p
Angrer så inni granskogen på at jeg solgte den:(

R-israelsen
20/09/12, 11:12
SKal siifra jeg om du får kjøpe den att :- )

larsverm
20/09/12, 12:43
Huffda:o Kanskje jeg skal kjøpe den tilbake da, haha:p
Kjøpte ny bensinpumpe til den, som jeg tenkte å bytte før jeg solgte den, men ble aldri så jeg gjorde det:p
Angrer så inni granskogen på at jeg solgte den:(

Sikkert smertefullt. Selv har jeg faktisk ikke kvittet meg med en eneste Volvo ennå - men det kan jo fort bli litt i overkant det også... :p

Volvotina
21/09/12, 22:00
SKal siifra jeg om du får kjøpe den att :- )

Ja, gjør det :D

Volvotina
21/09/12, 22:01
Sikkert smertefullt. Selv har jeg faktisk ikke kvittet meg med en eneste Volvo ennå - men det kan jo fort bli litt i overkant det også... :p

Ja, har ikke gått en dag uten at jeg har angret heller:p
Har vel bare pent nødt til å kvitte seg med noen etter hvert:p
Har 3 stykker nå, det er vel litt i overkant det også:p hehe:P

Wahl
25/09/12, 14:09
Selv om du er dame, så er det å ha under 2 biler, femi :)

A.Finstad
25/09/12, 17:10
synd å selge første bilen det har ikke jeg klart enda! men har jo ikke kvitta meg med en volvo jeg har hatt enda, men det blir vell slanka litt nå som jeg har 7 stk :p