PDA

Vis full versjon : Ryk hjernen, får full opning på dysene, b230fk



Mehl'n
22/08/12, 14:56
Var ute og kjørte ein dag og plutsli daua bilen, pluggane var gjennomvåte og dårlige so fekk tak i nåken nye.
fant ut at heile motoren var full i bensin, so fekk detta utav og fekk den il og starta uten at dysene var tilkobla, motoren gjekk heilt til all bensinen som var inni var oppbrent.

med dysene tekobla blir motoren full i bensin med ein gang.
hjernen er røken da veit eg, har klart og ryka ein hjerne til med og bytta.

So spørsmåle blir då, er da nåken som veit koffor hjernen ryke med ein gang eg sette i ein ny ? :)

Feiltenning
22/08/12, 16:12
Har du putta en FK motor i en bil med LH2.4-nett uten formotstander?

Mehl'n
22/08/12, 19:35
Da kan godt vera, har ikkje so mykje peiling på nett da der, men bilen er ombygd fra fx til fk :)
Har bytta tennings hjernen og bensin hjernen øve til turbo hjerne, bilen gjekk i 2 daga før detta blutsli skjedde når eg putta et nytt gir :)

kermitt
22/08/12, 20:32
Og du bruker originale FK dyser sant? Da må du lodde inn en dyse motstand eller bruke høy Ohms dyser.

Mehl'n
22/08/12, 21:18
Fant ut av da eg og med litt om og menn :)

Men kan da gå og setta i dei gule sugemotor dysene og suge hjernen nett sånna at eg kan kjøra bilen roligt heim?
Justere å og ned ladetrykke so masse som muligt ? :)

Sondre93
23/08/12, 15:38
Det kan du! Eg kjørte 0,35bar (org FK) på gule dyser på org bensin og tenningshjerne. gjekk fint det, litt kvite plugger, men ingen tenningsbank. Org dysene klarer jo den gamle FB motoren som kun har 4hk meir:)