PDA

Vis full versjon : motronic 4.4 obdII, tuning-mapper-tukler noen?



gnilrE
22/08/12, 06:09
Hei skulle tukla litt med bensin og div. På bilen min nettet er et motronic 4.4 noen som eventuelt veit om noen som
"mapper" via OBDII? Trenger råd.

Takk på forhånd.

Mvh Erling

turb00le
22/08/12, 06:59
Skal gjøre det med min, har software, må bygge kommunikasjonsdings. Hvis du ikke har dårlig tid så kan jeg si åssen det gikk når jeg får i motoren.

Not sent using Tapatalk

gnilrE
22/08/12, 11:23
Ja, men hvordan går det ann og finne ut om det er gjort? Han jeg kjøpte den av sa han hadde drivi med noe pc og OBD kontakt og greier :-)

rkam
08/09/12, 13:01
Det sikraste er nok å spørre den forrige eigaren om han har programmert om hjerna.

For å flashe M4.4 så må ein boote den med intern CPU kode.
Dette gjer ein ved å koble batterispenning til pinne B8 på sjølve hjerna.
Den interne koda (mask ROM) i sjølve CPUen B58464 inneheld funksjonar for å slette og skrive over det eksterne 128k flash minnet Intel AN28F010.
Der er ein god del andre rutiner i ROM, men det er ikkje råd å bruke dei til noko slik M4.4 er levert ferdig så vidt eg veit.

Del 2 av flash minnet inneheld kommunikasjonsrutiner av eldre type som kan lese ut flash innhaldet, men då kun dei siste 64kB.
Dersom du har orginalfila så kan du samanlikne desse 64kB med den same delen av orginalfila for å sjå om noko er endra.

Så vidt eg veit, så kan ein ikkje "live" tune M4.4 utan at ein byter ut flash chippen med ein emulator.
Det kan tenkast at det er mulig å manipulere RAM på ein måte som gjer at ein kan simulere enkelte endringar i tabellane.

For å kunne omprogrammere hjerna gjennom OBDII kontakta, så må ein ha ein måte å slå på og av spenning på B8.

Ein Vag-COM 4.09 interface kan brukast. Eventuelt andre enkle typar utan innebygd "intelligens".

gnilrE
08/09/12, 14:37
Han jeg har kjøøt den av, vil ikke svare meg på noe lenger er det noe mulighet for og se om han har gjort det?.. Ellers så blir det megasquirt nå :)

rkam
08/09/12, 17:33
Dersom nokon har tukla fysisk inne i Motronicen så vil det normal vise på dei små punkta der dekselet er festa til bakplata.

Dersom nokon har programmert om hjerna gjennom diagnoseledninga, så vil det ikkje vise.
Då må du lese ut programmet og samanlikne med ei fil med same hardware og software nummer.
Dersom du har ein VAG-COM/KKL eller VOL-FCR interface, så kan eg sende deg ein kopi av programmet mitt for å lese dei bakerste 64kB.