Vis full versjon : Lånke?
Noen som veit om det er noe kjøring på Lonke banen snart??
der er det rolig for tiden ja,det meste skjer på frøya...
Lundberg Performance
26/04/10, 21:38
er jo verdens dårligste bane og da :p frøya som er tingen nå. eller acr da..
Volvo360tic
26/04/10, 21:42
lånke er jo bare fult i hull og dålig asfalt:) de burde koste på noen kroner i opp pusing:P
men frøya er jo ikke så langt unna heller da;)
blir vell kjøring på lånke i regi av vkt iløpet av sommern, såvidt jeg vet;)
Volvo360tic
27/04/10, 13:49
J-ski: skall du på frøya 1 mai?
greit nåkk at lånke ikke er så bra,men det er morro da;) er ikke så langt å kjøre dit heller:) frøya er litt langt.....
Kunne godt tenkt meg noen turere til lånke jeg. Synd frøya blir litt langt for min del og.
Hadde banen enda vært på Tautra så hadde det vært bedre:D
VolvoR-Sport
27/04/10, 22:03
rundt juni juli vkt skal ha treff?
suns det er litt langt å dra til frøya jeg også...
Håper noen skal ha kjøring på lonke snart;)
det er under planlegging å lage motorpark for alle interesser innenfor motorsport på lånke, men disse helvettes ornitologene og naturverner hippiene ødelegger alt. skal oppover med skolen nå i mai å kjøre bilcross. men det er vel eneste det banen er brukanes til.
Skjønner egentlig ikke hvorfor alle skal ha treffene sine på frøyabanen for tia. Greit nokk at lånkebanen er humpete å har gammel asfalt. Prøvde banen på frøya sist sommer/høst. å kjøre bil med litt motor i på en gocartbane var ikke gøy. Det vart en stor nedtur. Så var det heller ikke særlig publikumsvenlig. Vanskelig å få sett hva som sjedde på banen. Sånn er det mye bedre på lånke. Finere svinger å publikum ser stort sett hele banen. Synn at styret på lånkebanen ikke kan ta å ordne ting.
Noen som veit hvem man snakker med ang å leie banen da??
Ingen som har leid Lånke før her?
prøv denne dama. daglig leder i naf motorsport.
Daglig leder: Kari Stamnes - Mob: 917 50 026
Ingen som har leid Lånke før her?
Om du skal leie, kan jeg også bli med å leie ;)
Sist vi hørte med Lånke var det fullt. Jeg kan uansett røpe at VKT har leid banen 7. august. Kommer tilbake når jeg har all info på plass:)
vis det er fult så må det vel vær nå kjøring der da!? noen som veit av noen som skal ha kjøring der?
vanskelig å tru at det er fult. tru ikke det har sjedd før. før låg det ut en link på hjemmesida dems med åversikt. fant ikke det sist æ var inne på den. skjer det nå så skal æ still ihvertfall. kan vær med på å lei banen å.
hva er hjemme sia da?? skal ringe å høre litt imårra;)
http://www.nafmotorsport.com/
Vi fikk nå hvert fall beskjed om at det var fullt, men har ikke hørt på mai og juni:rolleyes: Si ifra om det er noe ledig da!:)
ska ring å hør :) glemt det jo i dag så :p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.