PDA

Vis full versjon : Noen som har kjøpt fra Skruvat.no?



Naske
14/08/12, 17:40
Heisann, ser at skruvat.se har etablert i seg i en rekke land siden i våres, blant annet i Norge.

www.skruvat.no

Da jeg forsøkte å kjøpe fra de i vår, sendte de ikke til Norge. De tar 79 kr i frakt uansett vekt/størrelse på pakke, og har billige deler.

Noen som har prøvd å bestille fra de, og eventuelt har innspill på kvalitet av deler?

kermitt
14/08/12, 18:28
jeg har handla fra dem. Bra greier som er billigere enn dritt! Eneste haken er at det tar litt tid før du får greiene og de har litt begrenset utvalg.

Naske
14/08/12, 18:50
Nice, skal slenge inn bestilling.

Braathen142
14/08/12, 20:11
Har selv brukt Skruvat.se mye og ingen ting og klage på :D
værtfall her i Sverige har jeg alltid hatt pakka 1-2 dager etter jeg bestillte + kun 29sek i frakt :)

Øygard
19/03/13, 02:35
Prøvde å bestilla delar i dag, fant alle delane eg leita etter og til rimelege prisar, men når eg skulle senda bestillinga vart det berre tull. "betaling avvist", "Beklager, det oppstod en feil" og "finner ikke siden" var takken for at eg ville handla hos dei. Og som om ikkje det var nok kom det ein haug med e-postar, "velkommen som kunde hos Skruvat.no" og sånt. Følte meg veldig velkomen ja. Og so hadde eg visst meldt meg på eit nyhetsbrev frå dei og, det var nettopp det eg ikkje gjorde. No går eg heller på Biltema, der slepp eg å bruka fleire timar på å betala.

sekse
19/03/13, 08:25
Kjøpt flere ting der, rask levering og veldig billig! :)

Hjelper jo enda mer når vi har littegrann rabatt i tillegg :)

fevelen
03/07/13, 07:05
Jeg handler neste bare fra skruvat, så lenge dem har det jeg trenger da. Handlet mye verktøy og der. Må si jeg er fornøyd med dem ;) Det er av og til det kan gå litt sakte med leveringen :p

Eldor
26/07/13, 16:49
Har en kamerat som bare handler derfra. han er som regel fornøyd. Men han venter fortsatt på noen foringer til en golf 2 han bestilte for 2 måneder siden

R-M-I
27/07/13, 22:53
Har handlet litt der også... virker som om det er grei kvalitet på delene... rask forsendelse..
Eneste unntak var når jeg skulle skifte hjullager og jeg fikk med en bolt som ikke passet spindelen :P ellers alt ok.

Joakim-G_R
27/07/13, 23:40
Det er jo bare bra greier de selger - om man ikke er helt gnien på pengene. F.eks Bendix, Bosch osv.

MadAss
28/07/13, 10:09
Bestilte to fjører derifra, ca 2-3 dagers levering. Men fikk bare en fjør og den var av merket Kilen istedet for lesjöfors som der sto på nettsiden.
Tok kontakt med en gang via mail, og de ordnet fort opp. Sente meg returlapp for den ene fjøra jeg hadde fått, og har sendt av gårde to nye lesjöfors fjører til meg.
Virker som bra service, og alle kan jo gjøre feil :)

R-M-I
28/07/13, 10:53
Skal nevnes at også jeg tok kontakt og at de ordnet opp ganske raskt i mitt tilfelle også :)

Amundsen
29/07/13, 21:20
Har bestilt dere derifra men de har ikke sendt enda, over ei uke sia je la inn ordre og betalte :P Dårlig syns je

gaupe
30/07/13, 08:41
Bestilte to fjører derifra, ca 2-3 dagers levering. Men fikk bare en fjør og den var av merket Kilen istedet for lesjöfors som der sto på nettsiden.
Tok kontakt med en gang via mail, og de ordnet fort opp. Sente meg returlapp for den ene fjøra jeg hadde fått, og har sendt av gårde to nye lesjöfors fjører til meg.
Virker som bra service, og alle kan jo gjøre feil :)

Er ikkje Kilen det same som lesjöfors?

AleksanderK
30/07/13, 09:17
Jeg er veldig fornøyd med skruvat.no
Kjøpte regreim, vannpumpe, viskere og bremsesko bak til den grå 850en min. Rask levering og brukendes priser.

Har også kjøpt en del ting til muttern til Renault. Først fikk vi en defekt starter, men fikk returlapp og ny starter i posten. Eneste å påpeke var at de brukte ganske lang tid på supporten.

Ellers er jeg veldig fornøyd og vil gi de karakter 5+ :)

MadAss
30/07/13, 13:01
Er ikkje Kilen det same som lesjöfors?

Mulig, trodde ikke det men. Ser at begge er svensk produserte.
De sa de skulle sende nye i rett merke iallefall. Får se når jeg henter pakken i dag :)

Sent from my GT-I9100

Tinnsoldaten
07/10/13, 07:41
Billig og kjapt levert. Tommel opp fra meg.

Øygard
02/06/14, 22:24
Eg har handla med Skruvat mange gongar før og vore godt fornøgd. Raskt og billig og dei har det meste, men siste gongen er eg ikkje lika fornøgd med. Det må vera minst 4-5 veker sidan, etter to veker sendte eg mailog lurte på hen det vart av tingo, dei garanterte at eg skulle få svar innan 24 timar. I svaret sto det takk for din henvendelse og mykje sånt tull og at eg skulle få eit skikkeleg svar innan 48 timar. Då fekk eg ein ny mail om at dei hadde ekstra mykje å gjera for tida so eg måtte berre smøra meg med tålmodighet for dei venta på eit bensinfilter. Han beklagde og sa han kunne senda dei andre tinga med ein gong. Eg svarte at det kunne han gjera, dagen etter fekk eg svar at no hadde bensinfilteret komt so skulle det bli sendt i lag med. Eg svarte at det var flott og sånt og etter det har eg ikkje høyrt meir. Eg har betalt over 1000 kroner for delane so det hadde vore veldig greit viss dei kunne sendt dei snart...

Øygard
15/06/14, 21:18
Kan jo oppdatera litt her, har endo ikkje sett nåke til delane. Har berre venta i seks veker. Bensinfilteret er som sagt komt, men no er det eit monteringssett til bakbremsane som har blitt utselt i mellomtida, antatt leveringsdato 18. juni. Det er ganske imponerande at dei ikkje har klart å legga til sides eit sånt til meg. Sendte ein mail no, kjenner eg dei rett får eg sikkert svar om ei veka sjølv om dei garanterer svar innan 48 timar, og når dei har fått monteringssettet er det sikkert nåke ant som er utselt...

Bård
15/06/14, 22:19
Har bestilt derfra to ganger og fått pakka i løpet av 2-4 dager begge ganger

Øygard
16/06/14, 11:39
har bestilt dar 4 gongar før og har vore godt fornøgd dei andre gongane men ikkje no.

Øygard
25/06/14, 17:01
Kan jo oppdatera litt her, har endo ikkje sett nåke til delane. Har berre venta i seks veker. Bensinfilteret er som sagt komt, men no er det eit monteringssett til bakbremsane som har blitt utselt i mellomtida, antatt leveringsdato 18. juni. Det er ganske imponerande at dei ikkje har klart å legga til sides eit sånt til meg. Sendte ein mail no, kjenner eg dei rett får eg sikkert svar om ei veka sjølv om dei garanterer svar innan 48 timar, og når dei har fått monteringssettet er det sikkert nåke ant som er utselt...

Sendte ein ny mail dagen etter at dei siste delane skulle vera komt og spurte om delane var komt og skreiv at viss det var nåke som mangla må dei berre senda det dei har for no hasta det. Først i dag fekk eg svar. Eller svar og svar, det sto at dei ikkje har tid til å svara og at "vi håper du har overbærenhet for dette." Ingen problem, eg kjører til Italia om 2 veker og bestilte i god tid (4. mai) for å få tid til å skifta dei. Dei har ikkje sendt nåke endo so dei har sikkert prestert å rota vekk nåke ant og so dei kan venta seg ein telefon frå ein sint fyr i måro.

Øygard
23/03/15, 18:11
Kan jo oppdatera litt her då, etter mange telefonar og styr fekk eg delane nåken få dagar før eg reiste på longtur. Den dagen hadde eg vore og kjøpt dei viktigaste tinga, som bremseklossar og sånt ein an plass sånn at det skulle gå an å reisa på tur med bilen, so no har eg litt reservedelar liggande.

No for ikkje so lenge sidan bestilte eg nåke der igjen. Hadde egentlig tenkt å ikkje hadla der fleire gongar, men no hadde dei nåke som ingen andre hadde, som eg trengte so då ga eg dei ein sjangse til. Eit par av delane hadde dei ikkje på lager, men det var på lager hos leverandør sto det, so det skulle berre ta nåken få dagar. Og det varte og det rakk som vanleg, til slutt kom det ein mail om endra antatt leveringsdato. Den datoen er passert for lengst og eg har ikkje høyrt nåke meir. Tok kontakt no og som vanleg var det blitt nåke tull i systemet sånn at dei ikkje hadde lika mange på lager som dei trudde (dei sa det samme sist gong og). Eg veit eg sa det sist gong og, men no ska eg i alle fall ikkje handla der igjen på veldig lenge.

Loggy
23/03/15, 20:09
Har bestilt justerbare lenkearmer fra de, sto 3-6 dager levering på siden.

Bestilte tirsdag for snart 2 uker siden, å har enda ikke fått det.
Gøy!

Men det er ihvertfall på vei nå..

Øygard
23/03/15, 20:27
Viss dei har sendt dei tar det ikkje so long tid.

Loggy
23/03/15, 23:01
Men det tok altfor lang tid før det ble sendt fra deres lager ;)


Sent from my iPad using Tapatalk

Øygard
27/03/15, 12:40
Sendte denne mailen til dei no, er spent på svaret, men det tek nok litt tid før det kjem.. :p



Ka skjer?

Andreas Øygard 12:36
Til: Skruvat kunde"service"

Eg bestilte ein del delar den 4/3.2015 og fekk då beskjed om at det kunne ta nokre dagar før dei vart sendt. 9 dagar seinare fekk eg epost om endret antatt leveringsdato, til 16. mars. No er det 27. mars og det har ikkje skjedd ein drit. Når eg ringte sa han fyren at det skulle bli sendt på mandag. Det blei det ikkje. Tok kontakt på sånn chat inn på sida dåkas, der skreiv han fyren at han skulle sjekka det opp og so senda ein mail. Det tok veldig long tid å sjekka, hakje fått nåke svar enno. Det er tre veker sidan eg bestilte og ingen ting har skjedd. Og det er ikkje første gongen. 4. mai 2014 bestilte eg og ein del delar, og etter ein haug med mailar og telefonar fekk eg delane 3-4 dagar før eg skulle på longtur, over to månadar etter eg bestilte for å få delane i god tid før turen. Det er ikkje imponerande i det heile tatt. Og andre eg har snakka med har liknande erfaring. Derfor blir dette siste gongen eg kjøper nåke frå skruvat, og eg kjem til å fråråda alle som vurderer å kjøpa frå dåke å gjera det. Ein ting er at dåke ikkje får tak i delane til riktig tid, det kan jo skje men då er det veldig greit viss eg kan få beskjed om det og spørsmål om eg vil at dåke skal senda dei andre delane viss det tar veldig long tid før den eine tingen kjem.



edit: Fekk ein mail tilbake no, med overskrifta "takk for din mail". Det er tydeleg at det ikkje er nåken som har lest han. Det sto berre at dei fleste spørsmåla kan eg finna svar på på sida deiras, trur eg må leita lenge for å finna eit godt svar på kva detta er for slags tull.

Når eg går inn på "min ordrestatus" på sida deiras får eg opp denne sida about:blank

Øygard
01/04/15, 15:11
Jaja, no var pakken sendt påstår dei. 4 veker tok det, dei to siste utan at eg høyrte nåke frå dei

jabbajohn
23/04/15, 20:32
Akkurat leveringstid og slikt skal ikkje jeg klage på men feil deler derimot..... bestilte bremseskiver og klosser og registerreim til en suzuki sj410 her forleden og begynte og bytte idag og visst faen har jeg fått feil reim og klosser. Eneste skivene som var riktig

volvo245gl
15/06/15, 13:04
Har handlet hos de flere ganger.
Fått rette deler og rask levering hver gang.
Fått gratis frakt hver gang og, bare å svare på førnøydhets mailen de sender etter hver handel.

Norhagen
30/10/15, 16:48
Større møkkafirma skal en lete lenge etter
Kundeservice er helt fraværende
Har brukt nesten 34.000kr der på under 2 år
Men har nå handlet der for siste gang.

Svarer ikke på henvendelser
Feil lagerstatus
Tildels lang leveringstid

Tinnsoldaten
02/11/15, 13:40
Feil lagerstatus har vært en gjenganger når jeg har bestilt fra Skruvat, med påfølgende lengre leveringstid. Men har fått det jeg skal ha innen rimelig tid.

Dcd36
15/12/15, 16:48
Har handlet i flere år i fra Skruvat.
Kvaliteten på produktene er så som så.
Leveringstid er lang, og ikke som oppgitt.
Har måttet ventet i flere uker på noe som ikke var på lager. Vanskelig å få kontakt med, i blant så svarer de ikke på henvendelser.
Har måttet sende varer i retur, det gikk greit den ene gangen, men den andre tok det 4,5 måned, og de hevdet at produktet hadde fått en smell, og dermed avslag på reklamasjon.

Med dette, så er det slutt på handle på Skruvat
Det er ikke så mye å spare på produktene, hvis man tar med i regnestykket, at produkter ikke holder mål, må som regel byttes ut langt tid før en orginal del må byttes.

Jeg vil anbefale å handle i fra seriøse forhandlere, få den service og support som dere fortjener når dere handler.

Kommer ikke til å legge igjen en eneste krone til Skruvat på handel.

Tinnsoldaten
17/12/15, 08:31
Bestilte nylig diverse bremsedeler til en Toyota Celica. Ca en ukes leveringstid, greit nok. Bestilte bl.a. monteringssett til bremseband for håndbrekk, dette skulle i følge forpakningen passe mange Toyota-modeller, deriblant Celica. Men dette lignet ikke engang, hverken festeclips eller fjærer var i nærheten av å passe.

larswey
25/07/16, 08:34
Jeg har kjøpt diverse deler fra skruvat, prisen er lav og kvaliteten er samme. Har et flertall kuler og foringer som har ryki etter kun 2-3mnd bruk. Varer kommer som regel raskt, med unntak av noen varer som står som lagervare, men som blir bestilt fra fjernlager uten noen informasjon om dette.
Reklamasjon er vanskelig og de har flere ganger hatt trøbbel med nettsiden iht. betaling. Nyhetsbrev får man på mail selv om man velger å ikke få dette.

OK deler om man skal ha til jordebil, ville ikke brukt noe av dette på min XC.

Tom K
25/07/16, 13:27
Bestillte noen deler til min forrige bil, en XC90.....det tok over en mnd før delene endelig kom, kvaliteten vet jeg ikke noe om da bilen ble kondemnert før jeg fikk byttet delene....men støtdemperne jeg fikk var merket ProParts, made in Sweden

Tom K
25/07/16, 13:30
Kjøpte opphengskule til bilen til kjærringa da dette ble mangel på eu........2 år etter ble det mangel på den nye kula på eu kontrollen, ikke videre bra kvalitet når kjærringa kjører rundt 300 mil i året med den bilen

holter
25/07/16, 15:01
Skruvat var veldig bra -men har tapt seg veldig siste året , ikke er dem billige lenger heller om en sammenligner med mange andre nettbaserte firmaer , rotete side hvor en knapt får opp deler om en ikke har v70 eldre en 06 , selv om dem har delene - trege til og sende , kan like gjerne handle hos biltema som skruvat - på biltema får en da levert tilbake delene om det er noe feil uten problemer .