PDA

Vis full versjon : Barnesete til 940? 2 år.



turbohjelle
12/08/12, 17:51
Hepps.
Da har tiden kommet til at vi trenger nytt barnesete, da småen er begynt i barnehagen og vi trenger det i begge bilene. Noen som har et sete og anbefale? Regner med ikke alt passer pga de korte beltene bilen har, og setet skal helst være forovervendt. Jeg vet bakovervendt er tryggest, men småen blir så sabla bilsyk. Kan vel nevnes at det er skinnseter, så baksetene er litt mer "bøttete" enn vanlige seter. Minime er 2 år.

Regner ikke med det er så mange som har handlet barnesete til 940 her før, men noen må det da vel være? =)

Trygve_johnsen
12/08/12, 18:13
Ikke det tryggeste valget, men barnesete fra biltema passer. Ellers er jo bilextra flink med barneseter til kurrant pris ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Wrasko
12/08/12, 18:23
Selv har jeg Maxi Cosi cabriofix eller hva den stolen heter, og er meget fornøyd med den.. er mindre strukket i stolen enn om noen sitter der, og er lett å montere.. Bruker min selv i flere forskjellige biler, og i lastebilen..

s4nd3r
13/08/12, 15:33
går litt søk på internett, eller hør på som nevnt bilekstra... eller andre beby butikka, er smak og behag.
maxicosi, acta greco?,, er vell dei 2 tryggeste på markede, (som tar seg best ut på tester) men dette snur fort.. tryggeste er bakovervent, men, i gamledager så satt ungene på fanget til mor under en biltur.. kan anbefale hånduk/ulll/flis pledd mellom barnestol og skinnsete, for og forhindre slitasje.. og er enkelt og rive bort og vaske ved ett uhell...

Christer9førr
20/08/12, 21:16
Jeg hadde og maxi cosi til guttungen før, men han har nå et besafe izi combi x3, og det kan anbefales på det sterkeste :) gokjent fra 0-4 år :)