Vis full versjon : Hvor er det billigst å handle? Xc 70
Skulle ha handlet: hjullager forran og Øvre motorfeste, momentstag og gjerne fått tak i el-låsen til bakluka.
Noen som har noen formening om hvor dette er billigst? Så ipdusa hadde billige hjullager og motorfester, men er litt skeptisk for tollpris og frakt.
www.fcpgroton.com
www.sctyling.no har veldig gode priser med vccn rabatt
Det er ikke toll på bildeler. Kun forenklet tollgebyr på litt over en hundre lapp. Moms og frakt kommer selvfølgelig i tillegg. Men veldig mye er fortsatt gunstig å kjøpe hos FCPGroton.
Sent from my iPhone using Tapatalk
125,- i forenklet tollgebyr samt 25% moms av totalsummen (Varepris+fraktkostnader) (Når varens pris overstiger 200 kroner) når man bestiller fra utlandet.
Er det det samme og handle fra ipdusa? Ser de også hadde fine priser :) skal se gjennom disse sidene. Takker ;)
Er det samme mtp. moms og slikt ja.
Har selv handlet både fra FCP Groton og IPD. Begge er fantastiske :)
Ok. For hvis ikke jeg husker feil, så var det rundt 2200 kr for ett hjullager på torshov. Og på ipdusa var det ca 1000 :)
Noen som forresten vet hvor de selger bagasjeromslås? Den elektriske delen som har brent seg. Evt hvor mye det koster på volvo?
volvoRsport
15/08/12, 11:59
125,- i forenklet tollgebyr
Det er forskjellig fra speditør til speditør.
Det er forskjellig fra speditør til speditør.
Posten tar kr 245 i gebyr hvis prisen er over kr 1000, forenklet gebyr er for summer under kr 1000.
Jeg betalte 125 da jeg bestillte pakke på 1500 kroner fra FCP sist.
128kr i forenklet tollgebyr, mangler det proforma så blir det 245 kr i tollbehandling gebyr.
de på posten er noen sniker, så alltid pass på du betaler riktig beløp, jeg handlet en en del deler hos ipd, det blei sendt i to pakker(stab stag i den ene) på en eller anna måte så kom den ene pakken mye senere til norge, og tollen i posten forlangte toll på begge pakkene når jeg betalte alt på den første. det hadde blitt 50% om jeg hadde betalt. etter en uke krangling så ringte de postkontoret den låg på å sa jeg ikke sku betale for den siste pakken. startet me de sa det manglet proforma faktura, men den hang i en plast pose på begge pakkene.
de har sikkert lært av jens å vere sniker.
Takker for svar. Men stemmer frakten med den prisen som f.eks står på ipdusa? Så noen snakket om og sende det til ett postkontor i usa sa, for så å sende det videre?
den stemmer, kan sende de en mail å få en ny quote og evt billigere frakt.
det er www.jetcarrier.no
Må jettcarrier bruker hos FCP Groton også?
har brukt jetcarrier før, bruker det når nettsteder ikke sender til norge. er litt mer styr å bruke jetcarrier når de kan sende til norge likvel. frakten er ikke så gale fra fcpgroton. jeg bestilte en gang kun to tårn lager til demperene i front, når de kom og var ferdig tolla og slikt så kom totalten forsatt under ett tårnlager fra biltema.
hos fcpgroton kan du også få en ny quote på shipping, e jo alt etter hva du har bestilt mtp størrelse og vekt.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.