PDA

Vis full versjon : Sotfilm på V70 1997



Thumz
12/08/12, 13:44
Noen som har tips om hvem som setter på sotfilm til meg i Ålesundsområdet ? Har hørt at Hurtigruta Carglass gjør det for 1000,- pr rute, men jeg vet ikke. Noen erfaringer ect. ?

Sollien
12/08/12, 14:08
Gjør det selv med soyafilm ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Thumz
12/08/12, 14:26
Er det noe vanskelig eller ? har prøvd med sotfilm fra biltema og DET var ikke noe gøy nei. Kom noen ord ut munnen der :p

C.Erstad
12/08/12, 14:29
Har nettopp tatt min med biltema sin. Ble helt greit. Enkel å jobbe med:-P

Sollien
12/08/12, 15:01
Soyafilm skal vist være veldig enkelt å jobbe med bare du får ruta rein:) tror det koster 1500 for alle rutene;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

PyrionZ
12/08/12, 16:16
http://www.soyafilm.se/product.html/Avtagbar_Fardigskuren_Solfilm_Volvo_855_-_Removable_Pre_Cut_Window_Tint_Volvo_855?category_ id=123
Kan anbefale soyafilm.
Har det på bilen selv, og sålenge ruta er helt ren, så blir resultatet bra! (Filmen kan tas av igjen om du ikke ble fornøyd første gangen)
Ikkeno anna verktøy enn såpevann og skrape du trenger for å montere den.

Nilsebu
13/08/12, 01:05
Betalte 5500,- fra B-stolpe og bakover hos Riis Bilglass. Ikke en eneste luftboble, heller ikke en eneste film skade på 3 år nå. Får som regel 5 års garanti når du leverer inn bilen.

Bilextra sin solfilm synes jeg er litt enklere å jobbe med, enn biltema sin. Siderutene helt bak, er null problem å få fine hvis du gjør det selv, men bakruten så må filmen varmes for å få rett fasong, og på bakdørene så bør vinduene tas av, for så å montere film + slipe ned i kanter (da slipper du at filmen løsner når vinduene blir tatt opp og ned).