PDA

Vis full versjon : Coilover fra Myranes Bil & Olja

nskracing
12/08/12, 11:39
Er det noen her inne som har erfaring med de coiloversene fra Myrans? Lurte på og kjøpe disse. Hvordan er stivhetene på fjærene som følger med og hvordan fjærer burde jeg montere bak da ?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27003289

Wangen
12/08/12, 11:54
Gaz coilovere bak kan anbefales, de foran har jeg ikke prøvd. Ring stefan og forklar hvor høy du vil ha bilen så velger han riktig fjører til deg.

volvoRsport
12/08/12, 12:03
Har kjørt med coilovers fra Myranes både foran og bak på min 945 i snart 2år, har fungert helt fint. Har brukt Bilstein Sprint innsatsdempere foran og Kaplhenke justerbare topplater.

volvobrage
12/08/12, 12:20
Har kjørt med coilovers fra Myranes både foran og bak på min 945 i snart 2år, har fungert helt fint. Har brukt Bilstein Sprint innsatsdempere foran og Kaplhenke justerbare topplater.

Korleis syns du det har vært på vei kjøring?

volvoRsport
12/08/12, 12:53
Korleis syns du det har vært på vei kjøring?

Hadde ikke orket å hatt det på en bruksbil. Er veldig stivt, mye lyder fra fjørene og topplatene, også kommer det vibrasjonslyder fra alt mulig inne i bilen. Men den ligger bra på veien og man får justert inn høyden akkurat slik man vil.

volvobrage
12/08/12, 14:38
Hadde ikke orket å hatt det på en bruksbil. Er veldig stivt, mye lyder fra fjørene og topplatene, også kommer det vibrasjonslyder fra alt mulig inne i bilen. Men den ligger bra på veien og man får justert inn høyden akkurat slik man vil.

Hmmm, skjønner..Har vurdert det til 242en min, men den kjem til og bli mykje brukt om sommaren..Men ein må jo lide for skjønnheten så:)

Kan ein ikkje kjøre med orginale topplagringar framme?

andersg
12/08/12, 18:12
Er de ikke justerbare i hardhet bak? Jeg tenker prøve de bak på bruksbil, må få den stivere, dekka går i bakskjermene nå og da...

volvoRsport
12/08/12, 18:27
Er de ikke justerbare i hardhet bak? Jeg tenker prøve de bak på bruksbil, må få den stivere, dekka går i bakskjermene nå og da...

Er justerbare i hardhet bak ja.

big_boss
22/04/23, 19:22
Hei.
Dere som har brukt coilovers fra myranes.

Skulle montere mine nå, og spindelen er 32 mm på hylsene.

Mens de er 35 mm på mitt originale fjærbein.

Noen som vet om det er nav å oppdrive til 32 mm fjærbein, eller bare å skrote hylsene?

Sent from my iPhone using Tapatalk