PDA

Vis full versjon : Global signatur?



Lightyear
21/12/09, 01:33
Ser ut til at signatur ikke er global? Den burde jo endres i alle gamle innlegg når man endrer den?

A

gaupe
22/12/09, 10:44
Signaturane skal jo vere globale, slikt blir slått opp i databasene ved kvar visning av eit innlegg frå ein brukar.

Lightyear
22/12/09, 13:58
Ja, det var det jeg også trodde men de innleggene jeg skrev før jeg laget signatur er fortsatt uten signatur. Ingen stor greie men sånn etterhvert når man har fått noen hundre innlegg så er det litt kjekt at signaturen blir oppdatert på alle gamle innlegg også.

A

gaupe
22/12/09, 14:01
Ja, det var det jeg også trodde men de innleggene jeg skrev før jeg laget signatur er fortsatt uten signatur. Ingen stor greie men sånn etterhvert når man har fått noen hundre innlegg så er det litt kjekt at signaturen blir oppdatert på alle gamle innlegg også.

A

Ok, det er kanskje ei problemstilling ja. Men om du endrar på signaturen din, så blir den oppdatert overalt der du har hatt signatur.

Lightyear
22/12/09, 14:07
Jepp! Da er det kanskje bare de signaturløse første innleggene som det ikke gjelder for... Da lærte jeg noe idag også :D

A

gaupe
22/12/09, 14:12
Jepp! Da er det kanskje bare de signaturløse første innleggene som det ikke gjelder for... Da lærte jeg noe idag også :D

A

Det er heilt sikkert råd å fikse det i databasen, slik at du får signatur på desse også, men det er vel ikkje det heilt store problemet.

Lightyear
22/12/09, 17:36
Nope, I'm one happy camper :cool:

A