Vis full versjon : Fester til intercooler og radiator
noen som har delenr? Gjerne delenr på festene, gummiforingene og evt feste nede.
på forhånd takk!
disse er dyre bare så du vet det altså, bedre å få tak i brukte.
Meste av originaldeler er dyrt så det er forsåvidt greit:)
Men noen som har delenr?
2 stk 1346446
2 stk 1317330
2 stk 1346537
Må regne med rundt 1000kr.
2 stk 1346446
2 stk 1317330
2 stk 1346537
Må regne med rundt 1000kr.
Takk for det!
Tusen for alle seks delene?
Kristian s
26/04/10, 21:43
Jeg har de to øvre til salgs. Braketene og gummien. Ikke direkte pene, men det er bare å slipe ned og lakkere på nytt. Send pm hvis du er interessert.
Jeg har de to øvre til salgs. Braketene og gummien. Ikke direkte pene, men det er bare å slipe ned og lakkere på nytt. Send pm hvis du er interessert.
Mulig det, om jeg ikke får tak i dem i morra eller det er lang leveringstid så kan det hende jeg vil ha de.
Gir deg en lyd i så fall;)
jeg har både overe brakkettene med gummi og nedere gummi liggenes vist du er intrisert, i helt ok stand. pm meg vist du er intrisert,
Håper det går greit at jeg låner tråden litt her, da jeg lurer på noe i samme duren :)
Jeg hadde noen sånne engang. Men lurer på om de var til 700eller900 serie?
Er det forskjell på festene?
Mine øvre satt aldri helt i orden. Når jeg festet de til frontplata, så var det stor glippe før de i det hele tatt "touchet" cooleren og radiatoren :S
Lurer på om kanskje jeg hadde fått tak i noen til 700 eller 900 om det er forskjell på de? :)
Doble fester til 740/940 med gummi over og under betalte jeg ca 500 kr for hos Volvo når jeg handlet meg nye. Da fikk jeg 20% rabatt. De nedre bør byttes uansett nesten hvis det er samme patent som på 740/940, de er slitedel og kan hoppe ut hvis de er gamle.
Skjedde hos meg at reimhjulet på veiva spiste seg inn i radiatorer, kjørte uten vifte, det er skikkelig kjedelig
Skjedde hos meg at reimhjulet på veiva spiste seg inn i radiatorer, kjørte uten vifte, det er skikkelig kjedelig
Samme her :p Bare at vifta valsa seg inn i radiatoren :p
Kristian s
28/04/10, 08:33
Det beste er jo å ha alu cooler langt fram mellom lyktene og og ha radiatoren på originalplassen.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.