PDA

Vis full versjon : Hvordan får jeg ut spilleren i 850?



M.Engelsen
26/04/10, 14:32
Er satt inn noe Pioneer greier i den, og den ser ut til å være satt inn likt som orginalt, men jeg får ikke ut spilleren/rommet under.. Hvordan gjør jeg det uten å knekke noe? :D

Takker! :D

MrX
26/04/10, 16:12
Bruker og være 2 slike flate pinner som skal stikkes inn i siden på spilleren for og kunne trekke den ut.

hgnubel
26/04/10, 16:20
Mulig dette er gammelt nytt, men det rommet under ("förvaringsfacken") har ihvertfall en kant som gjør at det normalt ikke kan tas ut (uskadet) uten at spilleren går ut først.

Det er to clips eller "mothaker" i bakkant av "förvaringsfacken", du ser dem innerst på sidene om du har godt lys. Klarer du å lirke inn en liten skrutrekker kan du bøye dem inn og dra hele boksen utover, men den kanten nevnt over skaper antagelig problemer...

kirkis
26/04/10, 20:13
Bruker og være 2 slike flate pinner som skal stikkes inn i siden på spilleren for og kunne trekke den ut.

Funker det ikke med to passe store strips hvis man av en eller annen grunn ikke har disse pinnene?

Nicklas
26/04/10, 20:18
På min pioneer spiller som sitter i samme slot som det der, må jeg bruke to stykk minste umbracon eg kunne finne for å få den dratt ut.