PDA

Vis full versjon : Volvo V 70 R-Designe 2010



junior75
26/04/10, 08:07
Hei alle sitter her å tenker å føler at jeg må si meningen min. Jeg kjøpte en ny 2010 volvo v70 i fjor og det tok lang tid før jeg bestemte meg jeg var mange steder å sjekket men følte meg ikke velkommen noen steder så mitt valg falt på Bilia Gjøvik med kjøpet, ca 2 t kjøring fra der jeg bor.. Der fikk jeg den kunde behandlingen jeg føler at man fortjener når man handler bil ingenting er problem og alt løser seg.....


Så nå følte jeg at noe var galt med aut i bilen og jeg ringer selger på Gjøvik og han sa at ikke noe pro å ta den inn å sjekke den men han sa at jeg skulle ta kontakt her i oslo område for å lette min jobb å slippe å reise helt til Gjøvik.Jjeg gjør det først, Et sted der tar dem en kjøre tur på ca 100 m kommer inn å sier at den er helt normal ikke noe feil med den... ja vel tenker jeg å sier til meg selv at jeg må være rar, Jeg gir meg ikke å prøver et sted til sier det samme til de å dem tar en prøve tur på ca 500 m å kommer inn igjen å sier at den er fin bare å kjøre.

Ja vel tenker jeg med mitt å begynner å lure om jeg er helt rar.... Når man ligger i 120 på krus og bilen girer å slurer... javel da skal det vel være sån.... Nei da jeg gir meg ikke å ringer igjen bilia gjøvik å forteller pro mitt og han sier kom hitt jeg tror deg når du sier noe er galt så er det noe galt....

Jeg tar bilen etter jobb å reiser til bilia gjøvik ankommer rett før stenge tid med bilen der står det en strøken S 80 å venter på meg. Jeg tar bilen din sier selger så tar du min jeg ringer deg i morgen... javel...

Selger ringer meg neste dag å sier vi har funnet feilen en slags ventil i kassa som ikke låser og en styreenhet tok dem 5 min diagnose enheten å finne feilen... så nå venter jeg bare på at dem skal skifte den og noen ekstra ting så får jeg gullet igjen...

Så må man reise norge rundt for å få fikset bilen sin og bli trod jeg mener at alle skal vel kunne ha funnet ut av dette.... el er det jeg som er rar...



SÅ JEG SIER KJEMPE TAKK TIL BILIA GJØVIK BLIR INGEN ANDRE STEDER FOR MEG...:):):):):):D:D:D:D

Morgis
26/04/10, 08:23
Det der er bra service !
Jaggu ikke alle som opplever det like bra desverre. :)

hgnubel
26/04/10, 09:01
Høres ut som en skikkelig bilselger det der. Ved å ta litt ansvar og strekke seg litt så får man utrolig mye mer fornøyde kunder :)

Texascom
26/04/10, 16:07
Alltid moro å få slik skryt :)
Det er dette vi lever for på Gjøvik, godt service er pri nr. 1!

TeamBørnOut
26/04/10, 17:06
100meters prøvekjøring hørtes jo herlig ut for å finne ut feil med ei girkasse :D

Per Turbo
26/04/10, 18:16
Høres ut som du har vært på Bilia Økern og Lillestrøm.. :)

junior75
26/04/10, 18:36
per behøver jeg å svare;)

Men er det mulig.... å behandle folk sån...:mad:

Fikk jo ikke med meg treffet i drammen da p.g.a dette da ble det jobb i stede...:(

TeamBørnOut
26/04/10, 18:36
på volvo ramstad så tar de lange kjøreturer... det hender de bruker opp halve tanken din faktisk! så får man tilbake bilen med hull i bakakselen :)

Gangen før dette så skulle de bytte krana på varme registeret... tok 3 dager! Men det fikk jeg vite en uke eller to etterpå når jeg kjørte hjem en av mekanikerne fra en fest

"den her hadde vi inne for litt siden.. vi måtte sveise girkassa på den"......

Per Turbo
26/04/10, 18:37
Gjelder å lese mellom linjene.. ;)

junior75
26/04/10, 19:28
Jeg glemmer jo en her da Anders ( Texascom ) Som sikkert har fått hundre tlf fra en frustrert mann fra lørenskog... Som driver med bilen nå og da blir det garantert bra.....har ikke noe tvil....Takk andres for all hjelp...

sekse
28/04/10, 20:40
Vanvittig bra sevice det der i forhold til hva jeg er vant med fra div volvo-forhandlere rundtom.

Agrostar
28/04/10, 20:50
Høyrdest ut som meget bra service det der ja! Er sånne som er verdt å bruke, kan andre berre gå konk.

Texascom
29/04/10, 16:29
Bilen virker perfekt nå Thomas, har testet en del og den girer mykere og finere nå! :D

junior75
07/05/10, 07:16
Ja nå er den silke myk igjen og god å kjøre igjen... takk for all hjelp... nå mangler bare front ruta så er bilen sommer klar.... ((( og anders senking))):):):)