PDA

Vis full versjon : Kjøpe tilhengerfeste fra biltema?



nordan27
03/08/12, 17:12
jeg har en volvo v70 2004 ,som jeg ønsker å montere tilhengerfeste på , ser at biltema har et med fast kule , spiller ingen rolle med avtagbar eller ikke , er det noen med erfaring med dette feste? er det helt greit?
gidder ikke å knote for å montere så det bør passe greit ;-)

GLTOslo
03/08/12, 19:01
Ikkje erfaring med dette festet, men har erfaring med andre biltemaprodukt som ikkje har svart til forventningane og/eller har gitt meirabeid og ekstra utgifter.

Kjøp heller et brukt originalt på finn eller blocket der slikt stadig dukkar opp. På bilskrot er det også fullt mulig å få tak i

MadAss
03/08/12, 19:06
Om du kjøper biltema hengerfeste, så kjøp ihvertfall originalt ledningsnett og styreenhet - så slipper du noe kluss med det elektriske!

iPaal
04/08/12, 20:10
Hvis du har tenkt å bruke det hadde jeg ikke kjøpt det på Biltema :cool:

Børge Vikebø
04/08/12, 21:36
Festet er vel typegodkjent, så hadde ikke bekymret meg så veldig.. Skal være greit å montere, noe tilpassing på fanger må påregnes. Trengs neppe tilpassing for å få festet fast i bilen.

Vatnehol
05/08/12, 02:24
jeg har ett originalt fast feste liggende, men jeg har ingen aning om det passer v70, kan finne frem delenr på det i morgen.

iPaal
05/08/12, 09:13
Festet er vel typegodkjent, så hadde ikke bekymret meg så veldig.. Skal være greit å montere, noe tilpassing på fanger må påregnes. Trengs neppe tilpassing for å få festet fast i bilen.

Hengerfestet er sikkert godt nok. Personlig hadde jeg sett etter et brukt i stedet for å kjøpe Biltema.

Børge Vikebø
05/08/12, 09:23
Jeg kjøper av prinsipp ikke bremsedeler eller el.komponenter til bil der. Men jeg har sett hengerfester fra biltema før, trolig er de produsert av Thule/Bosal eller Witter som igjen produserer originalfester til mange merker. Derfor føler jeg meg rimelig trygg på at festene er helt trygge. Brukte fester kan ha skjevheter, skjulte rustskader m.m så jeg hadde før valgt å kjøpe nytt enten her eller der. Kablingen hadde jeg nok valgt et annet sted.

Brukt florerer det desverre ikke av, og så har du faktoren med ukjent tilstand..