PDA

Vis full versjon : 88 740GLE og bra rullende 77 242 karroseri selges



A.Finstad
02/08/12, 21:17
må selge unna litt biler så selger nå 88 740 GLE en min som dele bil etter den ble dytta av veien av en svenske!

ser ut som det indre endeleddet har fått en del juling da det har formen som en bannan, men ny tannstang med indre og ytre ledd kan følge med ved evt salg. bilen har svart delskin, godkjent senka og E motor som er verdt og nevne også en god M47 kasse, sitter sentral lås, refleksplate og tusenmetre på den, men dette blir tatt av før salg og det blir satt ditt et orginal ratt.

ta kontakt for mere info bilen skal kansje også på takstering av skadene så kan hende salget må vente litt, men ikke vær redde for å ta kontakt ;)


har også en 77 242 ståendes veit ikke mye om bilen, men det jeg har sett over den så er den veldig bra for rust er veldig lite på den å den MÅ ses før bud gies da den er BRA til å være en 77 242 ;)

er bare et rullende karroseri desverre og forige eier har begynt å sveise bur i den så det følger med noe bur deler, men veit ikke hva som er brukbart eller ikke av dette.

ta kontakt for mere info har klart å skaffe noen deler som jeg ville ha på den bilen som evnt kan følge med ved salg hvis jeg får det jeg vil for det hvis ikke blir det liggendes til jeg har tid til å bygge meg 242 seinere ;)


desverre så har jeg bare noen bilder av 740en å ingen av 242en, men den bør ses!


1817

dette er sånn den så ut med ok felger ;) (PS: FELGA ER IKKE TIL SALGS!!)

gardern
05/08/12, 16:37
er 740n eu ok? ca pris du ser for deg?

A.Finstad
05/08/12, 22:30
bilen skulle vært inne nå, men på grunn av ulykka venter jeg på takst som har gjort at jeg ikke får eu godkjent den fordi jeg ikke får gjort noe med den....

general-aasen
08/08/12, 23:13
Takluke på 740en?

A.Finstad
08/08/12, 23:33
Ja er det ja ;)

general-aasen
08/08/12, 23:38
Ja er det ja ;)

pris på den da evt? om prisen er grei, so blir bilen lakt i lista for aktuelle delebiler.. behøver taket, så bettalaer helst ikkje mere enn høgst nødvendig.. hehe

A.Finstad
09/08/12, 07:30
Den går jo billig siden den er skada, men som det står så må jeg vente på en takstman.... du får legge inn bud, er også en som er interesert i deler av interiøret, men tar du hele bilen er det bare å hente gidder ikke skru mer en jeg må for å ta det jeg skal ha

A.Finstad
08/10/12, 18:12
242en går for høgging snart å det er JÆVELIG synd for detta er et bra karroseri til en fin bil er lite rust på det å må bli kvitt det da jeg har for mange biler å ikke plass til halvparten, har noe interiør deler som følger med samt vippe ruter bak kan også følge med komplett 78modell front mot litt tillegg da den er i bra stand og tenkte å ta vare på den til jeg har tid og mulighet til å bygge en 242!

kan ta bilder av bilen, men da må det være særiøst intereserte som tar kontakt for den står inni et telt med div ting rundt så det er et dagsprosjekt å få den ut!