PDA

Vis full versjon : Pioneer Avh-2400bt



Monge
29/07/12, 11:23
hallo. Lurer på om det er noen her som har vært borti Pioneer AVH-2400BT?

Det jeg lurer på om noen som har vært borti at dere ikke får spilt av DVD eller velge eget bilde som bakrund?

er ganske så iriterene når ting ikke fungerer. jeg trur ikke det er feil med spilleren pga har en kompis som har Pioneer med skjærm som går ut å har samme problem.

Noen som vet om dette?

Takk får svar :)

Monge
29/07/12, 12:12
Jeg fikk det til å fungere :) Er bare jeg som hadde glemt å koble en ledning til gjord :)

Thomas S
29/07/12, 14:13
jeg har samme spiller :)

Tor-Erik
05/08/12, 14:16
Hei,

Er denne spiller (Pioneer AVH-2400BT) noe og anbefale til V70 2002 mod?

Toremann

ellingsøyern
27/12/12, 22:18
til trådstarter, ville den ikke ta inn dvd'en eller spille av?

Danielnord
13/01/13, 15:52
Hallo, har samme spiller men får ikkje til og spille av DVD, noken tips? Også når eg hører på Spotify på spilleren via tlf, så står det bere ingen data tilgjengelig noke tips på det også?

Takk for svar:P

G.Jensen
13/01/13, 17:48
Hallo, har samme spiller men får ikkje til og spille av DVD, noken tips? Også når eg hører på Spotify på spilleren via tlf, så står det bere ingen data tilgjengelig noke tips på det også?

Takk for svar:P


Har du koblet til den lange kabelen som skal kobles til håndbrekkskontakten,/ eller bare en annen jord kabel så du har dvd funksjon hele tiden?
Side 5: http://docs.pioneer.eu/Manuals/AVH_2400BT_CRD4601_installation_manual/?ForceLanguage=no

Og det Spotify "problemet" er sånn hos meg også. Med Iphone 5 får jeg heller ikke byttet sang med spilleren, må byttes fra telefon(Sykt irriterende da spillelisten inneholder mye drit)