Vis full versjon : null kickdown
hei.
Bilen slutta plutselig å gi kickddown her idag. lampa som indikerer at jeg bruker vinterprogram, 3 eller L. Blinker. ellers fungerer alt utmerket. hva kan være galt? pnp switch? sikring? har en volvo 850 t5 1997 mod.
850GLTsilver
28/07/12, 22:33
Blinkende lamper der nede betyr at automatelektronikken har lagret en feilkode.
Les ut den først.
Og "for the record": Kickdown er utkoblet med feilkode der ja.
pnp-switch er en hyppig feilårsak ja.
Takker!;-) var det jeg trodde;p får prøve å lese ut feilkodene først jeg ;-) så tar jeg det derifra;P
Kjenner en kar som overhaler PNP switcher for en forholdsvis billig penge. Ny koster vel minimum 1800kr.
795,- +frakt her: http://www.scstyling.no/pnp-bryter-automat-volvo-p-11441-c-6040.aspx
Har ikke kjøpt denne selv.... men det øvrige jeg har handlet derifra virker å være ok produkter
:)
Du får prøve å skru tenning av og på flere ganger, så sletter du feilkoden, og hvis den slutter å blinke og fungerer normalt en stund er det pnp switchen, annet tegn kan være når du setter den i revers og det tar en stund før ryggelysene skrur seg på.. :)
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
850GLTsilver
01/08/12, 15:16
Du får prøve å skru tenning av og på flere ganger, så sletter du feilkoden, og hvis den slutter å blinke og fungerer normalt en stund er det pnp switchen, annet tegn kan være når du setter den i revers og det tar en stund før ryggelysene skrur seg på.. :)
Reverstesten gjelder kun en tredjedel av PNP.
Det er fortsatt to kontaktelementer til som kan svikte uten at reverselyset påvirkes.
Han kan vell forrsatt ta en titt
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.