PDA

Vis full versjon : Bilde/inspirasjonstråd



Bolten91
26/07/12, 00:36
Noen som har lyst på en tråd hvor man kan legge ut bilder av anlegget man har i sin bil?

Helst litt avansert bygg osv, som kan være til inspirasjon for de som skal til å bygge noe fancy selv:)
Hadde vært morro bare å se:) Jeg liker det vertfall veldig godt:)

Så jeg prøver her da, bare å legge ut bilder folkens!

(Håper litt på å få den sticky da, så folk kan bruke tråden litt aktivt?)

Revell
26/07/12, 00:39
Mitt er ikke noe særlig fancy eller slikt men har skjult anlegg og litt kjekke ideer på lufting til forsterkere og slikt. Kan ta bilder om du ønsker av det anlegget?

V70wangen
26/07/12, 07:19
Slik ser det ut baki min, har sota glasset der nå da men :D

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/04/3000.jpg

Bolten91
27/07/12, 14:03
Alt av bilder er av interesse ja:)

Kuleberg
26/12/13, 11:59
er en utfordring om man ønsker en god fleksibilitet i forhold til om man ønsker å kunne utnytte lasterommet. alt som ligger montert oppå kassa forhindrer jo å stable i høyden

The Bear
26/12/13, 14:52
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/11/441.jpg (http://s948.photobucket.com/user/740bjorn/media/IMG_9239_zps793241a8.jpg.html)

Jimmen
01/01/14, 13:07
The bear, om du skaffer deg nye subber og porter med avrundet kant hadde det der vært 10x bedre.
Bare med å bytte porter har du tjent en del.. :)

mariusf
17/02/14, 20:13
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/987.jpg (http://s816.photobucket.com/user/volvomaffa/media/Mobile%20Uploads/20140216_185417_zpsehdj0wj5.jpg.html)

Marius Skau
17/02/14, 20:46
Mitt enkle annlegg. Avhengi av og ha plass grunnet hund!

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/994.jpg (http://s1357.photobucket.com/user/Marius_Skau/media/20140204_155601_zps29e05421.jpg.html)

Espen Hveding Nordgård
17/02/14, 21:48
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/842.jpg