PDA

Vis full versjon : Vibrasjon fra dashbord



fiba
25/07/12, 22:46
Har en utrolig irriterende vibrasjonslyd fra dashbordet på passasjersiden. ( 2012 V70)Høres ut som lyden kommer inne fra luftekanalen lengst til høyre. Andre som har hatt dette eller aner hva som kan vibrere der inne? Er allergisk mot sånne ulyder:)

Stig-Arne
25/07/12, 22:50
Har ikke hatt en slik lyd nei.
Men vet det fantes en fiks på vibrasjoner imot torpedovegg. Da var løsningen en ekstra gummilist som løste problemet.

Problemet er vel at dagens biler er alt for godt lydisolerte, før la man ikke merke til litt lyder, men dekkstøy og motorstøy overgikk jo det meste så..
Selv har jeg Nokian Hakka Blue og laminerte sideruter, så hører jo ver eneste knirk i innredningen. Men heldigvis er min stort sett tyst i innredningen. Så lite å klage på der.

THolandsli
31/07/12, 21:07
Hadde en irriterende vibrasjonslydlyd som hørtes ut som den kom fra luftekanalene over midtkonsollen på 2012 V70 jeg hadde. Den hørtes til dels godt ved kjøring på grov asfalt og vaskebrett. Leverte tilbake bilen så fant aldri ut hva det var.

Bjørn A.
02/08/12, 23:50
Har knakelyder fra alle b og c stolpene ved den minste vridning i chassi. Også knaker det fra midtkonsoll ved akselerasjon og brems. Selv ved lett gasspådrag. Meget irriterende bagateller som drar ned " premium" følelsen mange hakk...

ogjerstad
04/08/12, 00:03
Jeg har noen utrolig irriterende knirkelyder fra midtkonsollen, samt av og til noen dirrelyder som virker å komme fra rundt dioden i gitteret midt på dashbordet. XC70 my09. Ellers så knirker det veldig i hele bilen hvis veien er ujevn, men det er visst vanlig.

Sent from my GT-P3113 using Tapatalk 2

Bjørn A.
07/08/12, 00:07
Var på verksted i dag og fikk fjernet mange ulyder. Var visst dashbord samt alle dørene og bakluken ble smurt og justert. Håper der varer :)