PDA

Vis full versjon : Eaton truetrack,



Biggs
21/07/12, 20:54
Hei noen som kan fortelle meg om jeg har valgt rett sperre nå?
Er eaton truetrack jeg skal ha.

Evt noen som vet om noen plasser det er bedre å handle fra?

http://www.summitracing.com/parts/DTL-912A588/

Skal ikke ha 100% sperr, så blir litt forvirra når det både står truetrack og locker i teksten på produktet??



Birger

Fancrashtic
22/07/12, 19:05
http://www.pedersens-racing.no/bil/Sellholm/

Ville heller gått for dette.
Må du ha trutrac så kan du ringe turbotrimming der har de ferdig neddreid og allt. :p

Biggs
22/07/12, 19:14
Hmm

synes at 18 tusen for en sperre er litt i meste laget i en bil til 20 tusen :) Er i dagli bruk så trenger ikke noe rally sperre sånn sett :)
Hos summit koster den vel 2500ca pluss frakt å slikt..
Hva mener du men neddreid? noe jeg ikke har fått me meg her tydligvis. Er det ikke bare å flytte over drev å shimse på plass?

Jonas Soldal
22/07/12, 19:29
Kan også ta kontakt med Paul H her på forumet da han skaffer slike, dreier de ned og setter på speedometerring til deg :)

Andre Pettersen
23/07/12, 11:24
Kjøp på summit, det gjorde jeg, da kom den hjem på døra for 4500. Men da trenger du nye lager og speedoring, er derfor du må dreie ned truetracken for å få på speedoringen. Det er noen som bare klipper den opp å punkt sveiser den, men da vil speedometernåla hoppe litt.

Lager koster ca 800 pr stk på volvo

speedoring koster ca 800 - 1000 på volvo.

eab
23/07/12, 20:40
får lager til ca 300kr pr stk hos f.eks ABRA. Har du slyngdiff eller lamelldiff fra før så er det bare å bruke den speedoringen. Hvis du bare skal bruke de gamle shimsene så må du uansett av med lagrene som står på diffklumpen du har nå, og da kan du sikkert bruke de igjen.

Biggs
23/07/12, 21:20
Problemet per i dag er at jeg ikke vet hvilken utveksling eller diff jeg har. Allt jeg vet er at den sperrer ikke overhode. Brukte et heavy vaskemiddel for å fjerne tectyl på bakakslingen så jeg skulle se hva jeg hadde for noe, men den stilige sprayen vaska bort alle bokstavene...

Var på banekjøring på en gokart bane i helga, å det var regn i begynnelsen.. det var ikke spessielt morsomt :) så må ha en sperr av ett eller annet slag.

Dersom jeg demonterer så tror jeg ikke jeg bruker opp igjen lagrer å slikt.. like så godt å bare bytte når en allikevell har det åpent....

Fancrashtic
24/07/12, 06:42
Lagrene pleier å holde seg godt, så du kan nok fint bruke det.
Speedoringen din passer over fra 940 diffen din. Er best å dreie ned trutracen da får du ingen forskjell på speedometeret. Med å kappe og punkte på så får du som sagt hopping og ujevnt speedometer:p

gull pilen
24/07/12, 14:02
Lagrene pleier å holde seg godt, så du kan nok fint bruke det.
Speedoringen din passer over fra 940 diffen din. Er best å dreie ned trutracen da får du ingen forskjell på speedometeret. Med å kappe og punkte på så får du som sagt hopping og ujevnt speedometer:p

passer nok ikke hvis han har åpen diff i bilen nå... spedometer ringen altså...