Vis full versjon : Jaging på tomgang 230et motronic
Hei.
Motoren min jagar mellom ca500 og ca1750rpm på tomgang.
I det eg starta motoren så rusa den seg opp til 3500 og går ned til området den ligg å jagar.
Det som er sjekka;
Alle kontakter er kobla rett.
Prøvd å bytte hjerne, tomgangsregulator, tenningsmodul og lmm
Ingen falskluft.
Alle jordingspuknkta er kontrollert OK.
Ingen reaksjon ved å knipse av kaldstartdyse
Prøvd å justert bensintrykk - då blir jaginga verre.
Bensintrykk er under 3bar. - litt større dyser enn originalt.
Motor rusa seg opp til ca4000rpm ved å ta av tps
Er det noko form for nødmodus på motronic? (ikkje meg bekjent )
Tips tas imot med takk.
Har då bytta tempgivar og no går den bare på høgt turtall. 3000rpm tomgang. Tar av kaldstartdyse men uten forandring i turtall.
Med andre ord - bytta omtrent allt som er av givarar, virka som ein sporadisk feil....
Nokon med idear?
Har då bytta tempgivar og no går den bare på høgt turtall. 3000rpm tomgang. Tar av kaldstartdyse men uten forandring i turtall.
Med andre ord - bytta omtrent allt som er av givarar, virka som ein sporadisk feil....
Nokon med idear?
sjekket om gass spjeldet står for mye opent? eventuelt slakk fjær på spjeldet?
Spjeldet er heilt att på tomgang. Tomgangsregulatoren er også bytta uten forskjell...
Hmmm iriterande feil du har fådt da :/ sjekket innsug/pakninger for lekasjer?
Ja, har feilsøkt nokre timar idag også.
Ingen falskluft mellom innsug eller andre plassar.
Bilen startar og går heilt fint på ca 3000-3500 rpm. Men vil ikkje ned på riktig tomgang.
Har bytta tempgivar idag, uten forskjell.
Imens motor er igang kan eg nappe ut; Tps,tomgangsregulator,kaldstartdyse, luftsensor, og tempgivar uten at det er noko forandring i turtall.
Eg har prøvd med annan LMM og hjerne men uten forskjell i turtall
Visst eg justerer BTR blir det noko marginal forskjell.
Visst eg justerer kamdrev blir det noko marginalforskjell. Men desse er ubetydelige, for det skal ikkje ha noko med tomgang å gjere - så sant det er feil montert (dette er også kontrollert)
Einaste eg ikkje har bytta er svinghjulsgivar - men hadde den vore ødelagt ville vel det ha vore andre symptom eller ikkje starta...?
Er det nokon som kan hjelpe meg?
vet att på enkelte biler så fjerner mann dette problemet ved å koble fra bateriet en halvtime/ time når du da kobler batt på igjen resettes hjernen, men vet jo ikke hvor gammel bilen din er å evt om det går ann på volvo? dette bruker å skje på div peugot modeller... der stiger turtallet hvist det er lite vann på motorn også...
http://forums.hexus.net/pitstop/34721-engine-revving-high-idle.html
Dette er også prøvd - sto avkobla et par timar tidlegare idag. 86modell
Team Tynner
22/07/12, 19:48
prøva å bytta styreenheten til tomgangsstyringa?
Det er vel ikkje anna enn en tomgangsregulator som går direkte til hjerne... begge forsøkt bytta.
http://forum.vccn.no/showthread.php?11414-Tomgang-jager-p%C3%A5-230ET
har du sjekket dwenne tråden? :)
Team Tynner
22/07/12, 20:06
tenkte på den svarte styreenheten som sitter like ved rattstamma.to kontakt stykker på den
Har kikka litt på den tråden. Skal få oppdatering imorgen - nokre småting som eg kan sjekke.
Skal inrømme at denne frista : SM3 (http://www.mrm-racing.se/shop/product.php?id_product=89)
Hmmm, heller ikkje tomgangstyringa nede v/venstre side.
Uten forskjell, det vil jo tilsvare samme som å ta ut sensorane...
Merkelig opplegg dette...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.