PDA

Vis full versjon : Kjøpe volvo 740tic 88modell. Hvilken motor? hvor det ruster? og div.



Tobiasr
20/07/12, 09:23
Hei har nå vurdert å handel dennd 740TICen

MEn veit ikke hvilken motor det er.

Har lyst på vertfall 200hk.

Alt av de små feil som tomgangsregulator og slavesyllinder er ikke no problem.

Er det noe annet jeg bør skjekke en rust og oljelekkasjer?

EDIT:
http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdType=1;County2_Split=%3A10018;Limit=2 0;ListOrder=Price%20DESC;MainImageId_NotZero=on;Of fset=40;Price_Max=25000;Price_NotZero=on;Private=o n;Status=Active;Type=hmaAuto;_cmd=results#AdItemId 1464417

Sindre
20/07/12, 11:10
B230et

Jan-Einar Jenssen
21/07/12, 04:32
Hei har nå vurdert å handel dennd 740TICen

MEn veit ikke hvilken motor det er.

Har lyst på vertfall 200hk.

Alt av de små feil som tomgangsregulator og slavesyllinder er ikke no problem.

Er det noe annet jeg bør skjekke en rust og oljelekkasjer?

EDIT:
http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdType=1;County2_Split=%3A10018;Limit=2 0;ListOrder=Price%20DESC;MainImageId_NotZero=on;Of fset=40;Price_Max=25000;Price_NotZero=on;Private=o n;Status=Active;Type=hmaAuto;_cmd=results#AdItemId 1464417

er B230ET orginalt i alle 740tic. med 181hk vis jeg ikke husker helt feil. med en liten chip åog oppjuster laddetrykk så nermer du deg 200 ganske fort på disse :)
er den ungdomskjørt er det ganske stor sansynlighet for at den er herja en god del med :) så sjekk motor/gir/bakaksel for lyder osv.

av rust så er standardplassene innerskjermer forran ved bateri og ved luftfilterboks, rammevanger mot torpedovegg og langs under bilen.
og siden den går i svolvær skal du ikke se bort fra at det finnes litt mere på denne, da det meste som kommer fra lofoten har en tildens til å ruste mye pga havet så alt for nært.

men alt i alt til 15k så er dette ikke værste kjøpet viss det selger påstår er tilfelle :) og siden du bor på mo er det jo ikke lange stykke for å hente heller :)

Tobiasr
21/07/12, 09:55
er B230ET orginalt i alle 740tic. med 181hk vis jeg ikke husker helt feil. med en liten chip åog oppjuster laddetrykk så nermer du deg 200 ganske fort på disse :)
er den ungdomskjørt er det ganske stor sansynlighet for at den er herja en god del med :) så sjekk motor/gir/bakaksel for lyder osv.

av rust så er standardplassene innerskjermer forran ved bateri og ved luftfilterboks, rammevanger mot torpedovegg og langs under bilen.
og siden den går i svolvær skal du ikke se bort fra at det finnes litt mere på denne, da det meste som kommer fra lofoten har en tildens til å ruste mye pga havet så alt for nært.

men alt i alt til 15k så er dette ikke værste kjøpet viss det selger påstår er tilfelle :) og siden du bor på mo er det jo ikke lange stykke for å hente heller :)

takker for svar ;)

Hva som må til for å få byttet fra ET til FK/FT fra 95 ---->?

Jan-Einar Jenssen
21/07/12, 15:28
takker for svar ;)

Hva som må til for å få byttet fra ET til FK/FT fra 95 ---->?

hva du trenger å gjøre står vel forklart i denne tråden :) http://forum.vccn.no/showthread.php?2521-Guide-fra-A-til-F-FK-FT-%28oppdatert-02-03-10%29