PDA

Vis full versjon : Fargekode + motor



asslak
19/07/12, 14:44
Laos !

Har ein 1993 mod 240 GL som eg holder på å pusse opp :D Den ser litt shabby ut, så har pussa den ned og er klar for lakking :) eg lure bare på, kor finne eg fargekoden til bilen ???? hadde vore greit om nåken så kor eg ska leita :P


Det står ein b230FD motor i den...
Eg lure då på ka som er best, "piffe" opp den motoren som står i, eller kjøpe ein FK/FT motor og hive oppi :D

planen er å ha ein grei bruksbil som skal være klar til hausten (altså under 220 hk)


på forhånd, takk for svar !! :D

volvoRsport
19/07/12, 16:22
Fargekoden står på chassiplata i motorrommet, er den koden som står slik: XXX-XX.

volvo
20/07/12, 09:32
Laos !

Har ein 1993 mod 240 GL som eg holder på å pusse opp :D Den ser litt shabby ut, så har pussa den ned og er klar for lakking :) eg lure bare på, kor finne eg fargekoden til bilen ???? hadde vore greit om nåken så kor eg ska leita :P


Det står ein b230FD motor i den...
Eg lure då på ka som er best, "piffe" opp den motoren som står i, eller kjøpe ein FK/FT motor og hive oppi :D

planen er å ha ein grei bruksbil som skal være klar til hausten (altså under 220 hk)


på forhånd, takk for svar !! :D

Tja... Hva er best -

..rød eller blå bil ?
..stv eller sedan ?
..130hk eller 220+hk ?
..at oppgraderingen tar 5min eller "3 helger" ?
..at det koster 500,- eller 15-20.000,- ?

Altså ikke så lett å svare på det spørsmålet. Spørs jo hva dine preferanser er.

Men veldig kort sagt, og etter min mening, blir det å "piffe opp" en FD "tamt".
Får en mye bedere motor i en fk/ft som "justeres" opp til f.eks 220hk.

asslak
20/07/12, 09:51
Ja veit at spørsmålet er veldig defust :p !

Men er ein sedan med samme farge som "texascom" bilen (lyseblå) :)

Eg er ikkje redd for litt arbeid, så at det kommer til å ta tid er eg innstilt på + vil gjer da grundig når eg først er i gang ;)

Pris har eg ikkje tenkt så masse over, men sjølvsagt vil eg gjer det så billig som mulig :D men ja, har jo kjøpt ein billig bil, så har jo råd til å bruke litt penger på å få den slik eg vil ha den :)