PDA

Vis full versjon : retro bilspiller til volvo



Marius
15/07/12, 15:10
noen her inne som har prøvd denne spillern??

http://www.dnbilradio.se/produkt/Volvo-Universal-Passar-Bla-Amazon142-242

larsverm
18/07/12, 11:50
Kjenner ikke til denne fra før, men den har virkelig et klassisk utseende som passer til gammel bil. :)

Selv kunne jeg ha tenkt meg at det var med CD-spiller, men det er kanskje gammeldags nå...? :p

MrX
18/07/12, 11:56
I og med at den ikke støtter DAB så blir den kanskje litt fort utdatert med tanke på prisen.

rustkongen
19/07/12, 12:54
hva med denne?
http://www.ebay.com/itm/1961-1973-Volvo-1800ES-P1800-1800E-1800S-Stereo-Radio-and-Single-Disc-CD-Player-/120927126648?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessorie s&fits=Make%3AVolvo&hash=item1c27d18478&vxp=mtr
den er jævla dyr pga cd veksler men får den billigere, aux er det også :D trur denne skal kjøpes :D

BlåFare
20/07/12, 10:22
I og med at den ikke støtter DAB så blir den kanskje litt fort utdatert med tanke på prisen.


Når DAB kommer 100% så skal du/dere se at også DAB adaptere kommer.
Har ikke helt trua på att DAB kommer, men er nå min mening det.

850GLTsilver
21/07/12, 22:40
Når DAB kommer 100% så skal du/dere se at også DAB adaptere kommer.
Har ikke helt trua på att DAB kommer, men er nå min mening det.

Dersom du ikke har hørt det før: DAB ER kommet.Vært i drift i flere år alt.:p

2017 er det over og ut for FM, dessverre.

andersg
22/07/12, 00:10
Tipper vi alle har kjøpt ny CDspiller innen 2017, så DAB står ikke høyt i fokus når jeg snoker på ny spiller ihvertfall.

BlåFare
22/07/12, 16:58
Sa jeg det ikke hadde kommet da? Nei!
Sa når det er kommet 100% og FM er totalt lagt ned, da kommer det DAB adaptere til radioer som ikke har DAB.
Er lov og tenke litt også av og til, kan være vanskelig noen ganger, men prøv nå iallfall. :p

A.Finstad
25/07/12, 17:37
dab er allerede på vei ut bare sånn at dere er klar over det :p det som er på vei opp nå er dab + i hvertfall det jeg fikk vite på jobben av han som er bilstereo ansvarlig som har vært på div kurs å dritt :p

850GLTsilver
28/07/12, 18:54
Sa jeg det ikke hadde kommet da? Nei!
Sa når det er kommet 100% og FM er totalt lagt ned, da kommer det DAB adaptere til radioer som ikke har DAB.
Er lov og tenke litt også av og til, kan være vanskelig noen ganger, men prøv nå iallfall. :p

Når du sier at du tviler på at DAB kommer, så er det vanskelig å trekke noen gode konklusjoner av innlegget ditt.
DAB (DAB+) er kommet, for å bli dessverre. Men 5 år er bra med tid på å få ordna opp. Ser forøvrig at Bilstereospesialisten selger en spiller med DAB+ for 1300,- Hvor stort markedet til slutt blir for adaptere må jeg si er noe usikkert.

Runar
28/07/12, 19:26
Den fra ebay var jo stilig, kunne godt hatt den i 164, men ser ikke ut til at fjernkontroll førlger med.
Radioen i 164/140 er jo plassert litt langt unna..

BlåFare
28/07/12, 21:06
Når du sier at du tviler på at DAB kommer, så er det vanskelig å trekke noen gode konklusjoner av innlegget ditt.
DAB (DAB+) er kommet, for å bli dessverre. Men 5 år er bra med tid på å få ordna opp. Ser forøvrig at Bilstereospesialisten selger en spiller med DAB+ for 1300,- Hvor stort markedet til slutt blir for adaptere må jeg si er noe usikkert.

Beklager for sure inlegg fra min side, ikke meningen det skal virke slikt.
Men at Dab er kommet 100% er ikke det som er saken.
Har ikke forklart meg så godt heller.

Går i surr av og til her.

Men kommer nok av Dab adaptere og slikt framover. hvor stort markedet for adaptere er til slutt vites jo ikke.
Har selv DAB på min radio og er godt fornøyd med det, men så langt så bryr jeg meg lite om radio dekning.
Kjekt av og til, men brukes generellt lite i mitt bruk.

Men har troa på att når dab er kommet 100%, så kommer det noe helt annet.
Utviklinga er slik desverre :p