PDA

Vis full versjon : Den innebygde gps'n har streika.



Hovlaand
15/07/12, 13:47
Har en mistanke om at det skjedde da jeg bytta cd spiller i bilen, for etter jeg bytta virket den ikke men trudde det hadde noe med at jeg ikke hadde rattkontroll adapter, men da jeg bytta tilbake til den originale cd spilleren var den fortsatt død.
Noen som har vært borti lignende?

iPaal
15/07/12, 18:23
Er den helt død? Har vel nappet ut strøm kabelen når du holdt på tenker jeg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

todleif
16/07/12, 16:15
No har eg lånt vekk bilen min, so eg kan ikkje sjekke. Men er det ikkje ein kabel ifra originalspiller til navigasjonen i bagasjerommet?
Er isllefall ein ledning med ein rund plugg som eg rekner med er til navigasjonen
Eg har nett bytt til uoriginalspiller og eg rekna med at navigasjonen ikkje vil fungere. (har ikkje testet)

Hovlaand
17/07/12, 21:42
Jeg glemte og koble av batteriet da jeg bytta til uorginal spiller, det skal jeg innrømme, men kan ikke huske at om det var en egen kabel til orginalspilleren men.
men får ta ut spilleren til helga og se om det er noen kabler jeg har glemt av.

todleif
20/07/12, 14:09
Er iallefall ein ledning med rund plugg ifra originalspilleren som ikkje blir brukt med uoriginal spiller.

Hovlaand
20/07/12, 16:56
ja den husker jeg, men er ikke den til radioen?

Friksen
20/07/12, 18:29
På min HU850 med gps system er det to runde kontakter bak og hvor av den ene er til gps. er vel den som sto nærmest rattet.

todleif
20/07/12, 23:50
Er ein firkanta plugg med 2 ledninger som er til radio.

mister j
21/07/12, 22:34
Bak på radioen (orginal), har du først helt til høyre en Melbus kabel fra RTI, cd-veksler, orginal HD mp3 spiller og tv (om du har noe av dette montert).
Deretter følger en Line-out til forsterker.
Disse to pluggene er runde med 6 og 8 stifter (din)
Så følger en(HU 801/803/850) eller to (HU 401/403/601/603) grå og grønn stor plugg til power, can bus, og evt. til høytalere.
Helt til venstre har du en firkantet dobbelstikk med to runde kabler inn på. Disse er til radioantennen.

Hovlaand
15/09/12, 21:32
Var bare kabelen som går fra spilleren til GPS'n som jeg hadde glemt og plugge inn :p

Men tusen takk for svar :)