PDA

Vis full versjon : [Utført]Trådvisning?



Lightyear
20/12/09, 21:08
Jeg klarer ikke å få trådene til å vises på samme måte som på avforum.no (samme forum-motor).
Er det bare jeg som har oversett noe eller går det ikke å få lineærmodus med nyeste nederst?

A

THolandsli
20/12/09, 21:18
Nå har jeg endra profilen din slik at du får nyeste nederst. Dette kommer til å bli endra på alle brukerne iløpet av nærmeste dagene.

Lightyear
20/12/09, 21:26
Tusen takk!

microplex
20/12/09, 22:14
Jeg klarer ikke å få trådene til å vises på samme måte som på avforum.no (samme forum-motor).
Er det bare jeg som har oversett noe eller går det ikke å få lineærmodus med nyeste nederst?

A

+1
Det er noe jeg også ønsker og ha. da det andre et veldig irriterende

THolandsli
20/12/09, 22:34
+1
Det er noe jeg også ønsker og ha. da det andre et veldig irriterende

Da er det fikset hos deg og.

microplex
20/12/09, 22:35
Da er det fikset hos deg og.


tusen takk:D

A.Finstad
21/12/09, 01:58
syns dette var irriterendes i starten jeg å, men gikk igjennom brukerkontroll panelet og fant ut ossen jeg fiksa det selv var ikke så vanskelig hvis man åpner øya(noe jeg ikke gjorde første gangen jeg så igjennom)

Lightyear
21/12/09, 09:55
syns dette var irriterendes i starten jeg å, men gikk igjennom brukerkontroll panelet og fant ut ossen jeg fiksa det selv var ikke så vanskelig hvis man åpner øya(noe jeg ikke gjorde første gangen jeg så igjennom)

Fint hvis du kunne delt med oss hvor du fant dette også? Jeg har som sagt vært bruker på avforum.no i årevis som har akkurat samme forum-motor, der var det ikke noe problem å stille inn den visningen jeg nå har fått. Men her klarte jeg ikke å finne noe alternativer som gjaldt visning av tråder.
Men som jeg sa i hovedinnlegget mitt så er det mulig jeg er litt blind, men jeg så over kontrollpanelet en gang til nå uten å finne det fortsatt...;)

Uansett så er jeg strålende fornøyd for nå er det en fornuftig visning av tråder, og dette skal gjelde alle brukere etterhvert også som THolandsli sier :D
Det er sikkert mye plukk som må settes opp for å få forumet bra, men min erfaring er at dette er at vBulletin er meget bra og fleksibelt.

A

Yngste Haugerud
24/12/09, 23:58
Kontrollpanel => Rediger alternativer

Scroll til Trådvisningsvalg. Her kan du endre dette;)