PDA

Vis full versjon : Hvordan ta ut bakruta fra døra?



Svirre
11/07/12, 22:47
Har planer om å gjøre vinduene litt møkere og da har jeg lyst til å gjøre det litt ordentlig med en gang. Så har tenkt til å ta ut ruta på bakdørene hvis det lar seg gjøre, men er det like lett som på 7 og 9 serie?

vegarols1
12/07/12, 10:34
Har planer om å gjøre vinduene litt møkere og da har jeg lyst til å gjøre det litt ordentlig med en gang. Så har tenkt til å ta ut ruta på bakdørene hvis det lar seg gjøre, men er det like lett som på 7 og 9 serie?

Du skrur av dørpanele, så sitter ruta festet i sånne grønne clips med en slags binders ting som låse :) også tar,du ut bindersen også vipper du ut feste fra den clipsen :) er veldig enkelt. Dette er hvis du har manuelle vinduer værtfall :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Svirre
12/07/12, 15:09
Du skrur av dørpanele, så sitter ruta festet i sånne grønne clips med en slags binders ting som låse :) også tar,du ut bindersen også vipper du ut feste fra den clipsen :) er veldig enkelt. Dette er hvis du har manuelle vinduer værtfall :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Flotters! :) Noe alla samme som er på de andre. Er sveiv ja ;)

850GLTsilver
12/07/12, 16:51
Du skrur av dørpanele, så sitter ruta festet i sånne grønne clips med en slags binders ting som låse :) også tar,du ut bindersen også vipper du ut feste fra den clipsen :) er veldig enkelt. Dette er hvis du har manuelle vinduer værtfall :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Må jo skru av plata som holder mekanismen også.
Og for ordens skyld, samme prosedyre når det er elektrisk.

Svirre
12/07/12, 22:05
Skal nok gå bra trur jeg!

mrstfu
14/07/12, 02:37
Lønner seg å ta av lista i mellom utsiden av døra og vinduet, samme på innsiden. Vil ikke ha skader på disse.