PDA

Vis full versjon : volvo 240 turbo selges



siglevik
08/07/12, 19:54
har ein volvo 240 med 940fk motor so jeg vil selge pga blir ikkje brukt å har ikke tid til og fullføre det lille som står igjen med den :( bilen ble lakkert hvit for noen år siden av en som driver med lakkering og ble også byttet kanaler og brønner på begge side den gangen maks 3-4 år siden dette var gjort, bilen er i bra stand inni og på utsiden med tanke på rust litt er det jo men d må man bare regne med på ein 86mod..

bilder av bilen ligger på min tråd og der er det vist litt av hva som er gjort med den..



bilen starter og går nå men er for tynne bensinslanger på den så den fjusker og girkassen må fylles olje på siden den rant ut når jeg byttet motor men den funker fint, nytt gulv på førersiden fremme og bak kjøpt hos mekonomen..

det som følger med ei et sett me jp 15" ett sett med jubileumsfelger og et sett med stål, bross front med grøftere,3 snutegriller,noen målere(orginale vdo til volvo) nye pakkninger til bagasjeluke og dører, usa lykter, og mye mer, husker ikkje alt jeg har liggende men ta gjerne en telefon so skal jeg prøve og si alt.. rattet som står i bilen nå fyller ikke med siden det ikke er mitt..

bilder kan sendes på mms også

simon siglevik tlf 90704150

siglevik
08/07/12, 19:57
http://forum.vccn.no/showthread.php?36018-siglevik%C2%B4s-86-240