PDA

Vis full versjon : Hvordan montere ny grill med stort emblem og R-design listen som kom på 2012 mod



Rasp
01/07/12, 22:23
Har tenkt å montere dette på min bil, må jeg av med frontfanger? har løftebukk (enkelt å komme til under ifra)?
Noen som har noen super tips før jeg går igang?
og by the way, er det fort gjort å demontere fanger?
mvh Hans-Martin

Torleif
14/07/12, 18:33
Ta av de tre plast naglene i toppen av grillen. (trykk ned senter på de bittelitt) Ta av hjørnelist på hver side, under der sitter det en bolt på hver side som må ut.
Inni innerskjerm er det torxx skrue på hver side som må løsnes (ikke skru de helt ut).
bøy ut fangeren litt på hver side og trekk den av. Pass på ledninger til tåkelys

mister j
14/07/12, 21:03
Ta av de tre plast naglene i toppen av grillen. (trykk ned senter på de bittelitt) Ta av hjørnelist på hver side, under der sitter det en bolt på hver side som må ut.
Inni innerskjerm er det torxx skrue på hver side som må løsnes (ikke skru de helt ut).
bøy ut fangeren litt på hver side og trekk den av. Pass på ledninger til tåkelys

Er det samme som til P2 biler? (V70n)


Alle feilskrivinger skyldes autokorrektur på min iPhone ;)

Torleif
14/07/12, 21:57
Skal være det, men det kan være små endringer, men ganske enkelt og finne ut av, har ikke brukt info når jeg utførte det på C70 2001, V70n 2005 og V50 2005. Og det var ganske enkelt..

Rasp
14/07/12, 22:11
takk for du tok deg bryet med å svare:) har gjort det på v70n men er redd for å bryte søndt eitkvart så spør jo heller en gang for mye, men skal jo få av fangeren, tenkte kanskje der var eit triks for å løyse grillen jeg på dette nye karossoriet:)