Sleten
28/06/12, 18:31
Hei, jeg har ett problem med og starte bilen min, får start noen ganger, andre ikke..
På morgenen idag startet den på første forsøk, i ettermiddag starten den ikke i det hele tatt, sånn har det pågått i endel dager, skiftet coil, batteri, rotor, fordeler osv, skiftet alt av sikringer, feilsøkt en del, er litt krypstrøm, men utrolig lite, også skiftet plugger.
Sjekket feilkoder osv, men er ingenting.
Har tenkt på bensinpumpa, for det høres ut som han skal tenne med engang jeg vrir om nøkkelen, også før motoren klarer og reagere, så slutter bensinpumpa og lage lyd, og så hører man att den ikke tenner lenger.
Noen som har en idè om hva dette kan være? Tusen takk for tilbake meldinger!
240 stv, 1991 modell med FX motor hvis det er behjelpelig!
Mvh. Kenneth
På morgenen idag startet den på første forsøk, i ettermiddag starten den ikke i det hele tatt, sånn har det pågått i endel dager, skiftet coil, batteri, rotor, fordeler osv, skiftet alt av sikringer, feilsøkt en del, er litt krypstrøm, men utrolig lite, også skiftet plugger.
Sjekket feilkoder osv, men er ingenting.
Har tenkt på bensinpumpa, for det høres ut som han skal tenne med engang jeg vrir om nøkkelen, også før motoren klarer og reagere, så slutter bensinpumpa og lage lyd, og så hører man att den ikke tenner lenger.
Noen som har en idè om hva dette kan være? Tusen takk for tilbake meldinger!
240 stv, 1991 modell med FX motor hvis det er behjelpelig!
Mvh. Kenneth