PDA

Vis full versjon : Mistet all kjølevæska og bilen stoppet og vill ikke starte



ovevolvo
27/06/12, 17:12
har en 95 mod volvo 850 2,5 20 v, er på ferie i sverige med campingvogna, ha had en liten lekasje av frostvæske en stund, men den ha vert liten og kun periodisk, men i går økte lekasjen men hadde ikke så langt i igjen å kjøre så jeg stoppe og fylte etter, og tempen gikk kunn litt over midten på målern, altså langt under rødt, men når vi hadde kun et par mil igjen så plutselig så møstet jeg kraften på bilen, fikk ikke turtall på bilen, tempen steg litt opp da, men ikke til rødt, bilen gikk fortsatt men fikk ikke opp turtallet, så stoppet bilen når eg stoppet opp, å fikk ikke start igjen.
prøvde å fylle opp med vann, men vanner rant rett ut under radiatoren,:confused:
fikk ikke start, motoren gikk rundt men startet ikke,
Har vert plaget av og til med at bensinpumpa ha stoppet, ha trud at det var reele til pumpa som fuska, men kan jo åsså vere pumpa som ha kødda m mg :)
kan det være at bensin pumpa streike samtidi som alt anna sjedde m radiatoren ?
bilen står nå på volvo verksted her i byen, så får vel vet ka det e nu om nån daga, men frøkta at topp pakninga e gåen, men bilen skal vel starte uaensett da ?

850GLTsilver
28/06/12, 20:40
Blåst toppakning?

ovevolvo
29/06/12, 09:36
jepp det va det di konkludert med her på verkstede :( åsså ha han anntagli hoppa over på registete i samme tid, så bi ny motor på mg nu,