Vis full versjon : Problemer - Topp (405) b230
Hei denne toppen har da vært brukt til k-jet. innsprøytning. Jeg skal kjøre den med doble weber 48.
Hva skal jeg gjøre med de hullene? finnes det lokk som man skrur fast der for å tette?
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/06/1.jpg?t=1340404936
Ikke skyt meg om jeg tar feil, men gå f.eks inn på pedersens racing sine hjemmesider, så laster du ned kgtrimning sin delekatalog.. Mener å huske at man fikk kjøpt blendelokk der.. Evnt bare ta en tlf til pedersens å spørre
Legg i en plugg å sveis igjen?
så gjennom katalogen men fant ingen. får ta en tlf til pedersen. Haster litt med å få i gang motoren :D
Legg i en plugg å sveis igjen?
ja klart det går. men er ikke noe flink med alu-sveis.
Skal den kjøres som sugemotor, så gjør du rent i de høla. legger en bit gaffatape som forskaling inne innsugskanalen, og fyller høla med Tec-7. Det kan du gjøre om du skal kjøre overlading også, men da ville jeg lagt over et par av de låsene som blir brukt på B21ET for å holde dysa på plass. Tec7 er veldig sterkt. Bare det blir gjort ordentlig rent, så sitter det som støpt :)
Skal den kjøres som sugemotor, så gjør du rent i de høla. legger en bit gaffatape som forskaling inne innsugskanalen, og fyller høla med Tec-7. Det kan du gjøre om du skal kjøre overlading også, men da ville jeg lagt over et par av de låsene som blir brukt på B21ET for å holde dysa på plass. Tec7 er veldig sterkt. Bare det blir gjort ordentlig rent, så sitter det som støpt :)
Kan gå for den ja. Har brukt en del tec-7.
Men tror du den tåler varmen?
tec 7 tåler den varmen den blir utsatt på. og motor blir ikke "så varm". sjøl brukt tec 7 på diverse og aldri svikta på noe, sjøl om det har vært flere 100 gr
Nei men da bruker jeg tec-7.
takk folkens!:)
Tec7 tåler varmen på innsugs-sida der :) Bruker det på toppdeksler, bånnpanner, termostathus, innsugspakninger osv, så da tåler det fint den varmen:)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.