PDA

Vis full versjon : Min Garasje?



larsa-std
21/04/10, 18:25
Finnes det mulighet til å få til en garasje presentasjon alà det man har på garaget.org?? Hadde vært helt knall ihvertfall! Har jo prosjekt-tråden også, men en garasjeplass till alle nåværende og tidligere biler hadde vært rått!

Agrostar
21/04/10, 18:27
Sleng meg på denne ja ;)

Wahl
21/04/10, 19:24
++++1

TurboHansen
21/04/10, 20:36
Slenger meg på her ja ;) hadde vært kult :)

henrik940
22/04/10, 17:03
Yeah, hadde vært stilig :D

Næssen
23/04/10, 22:55
Go for it!:D

Shaiko
23/04/10, 23:14
indeed

Holten
23/04/10, 23:28
Stemmer for!

Finney
26/04/10, 15:49
go for it!

Wahl
26/04/10, 16:11
Tydeleig stor interesse :)

Tveite Performance
27/04/10, 19:17
eg stemmer for dette og ;)

Glien
03/05/10, 16:23
med jeg å:)

cossykiller
03/05/10, 16:37
hørtes ut som en bra ide, og bare ha bilder av hvordan det er der, men ikke forveksle dette med selve prosjektene....

Daniel V
01/06/10, 11:57
++++1 :)

Bear
01/06/10, 15:07
enig her, for da kan de som er mange kompiser som skrur sammen i samme garasjen, fortelle litt hva dem driver med, istedenfor at hver enkelt av dem har hver sin prosjekttråd. åsså alltid fint å kunne skryte litt av hva man driver med i garasjen. å ikke bare skrur på en gammal volvo.

som f.eks, TBO, skulle hatt en garasjetråd, for der skjer det mye i garasjen;) :D

++++1

odegard
02/06/10, 14:25
go for it!

Stølen
14/06/10, 22:52
Er helt med på dette!

Har jo allerede postet en slik update i prosjekttråden min, og det er fantastisk moro å se hvordan folk har det i garasjen i tillegg til andre ting de holder på med.

Opptil flere tomler opp for det!

Luigi
14/06/10, 23:21
stemmer jeg også!

Karl
18/06/10, 13:06
Er litt usikker på hva det er snakk om her. Om jeg forstår trådstarter rett så er det bare snakk om å ha en avdeling på forum hvor man kan presentere bilder av nåværende og tidligere biler, er dette riktig?

Om jeg misforstår og at det er snakk om, slik som det står i de siste innleggene her, en tråd hvor man kan legge ut skrytebilder av sin egen garasje med innhold så synes jeg ikke dette er noen god ide. Å legge ut slike bilder kan i noen tilfeller være som å be om å få ubudne gjester.

cossykiller
19/06/10, 14:54
Om jeg misforstår og at det er snakk om, slik som det står i de siste innleggene her, en tråd hvor man kan legge ut skrytebilder av sin egen garasje med innhold så synes jeg ikke dette er noen god ide. Å legge ut slike bilder kan i noen tilfeller være som å be om å få ubudne gjester.

Dette vil jo være opp til hver enkelt hvor mye en vil legge ut, jeg har da ikke problemer med og legge ut hvor jeg har det, da vi har alarmer og litt annet diverse, og det ligger så avsides at kommer det en ukjent bil der så kommer folk allerede da til og stille spørsmål... men ja om du har sentralt i oslo eller lignende så forstår jeg det godt..

per`n
20/06/10, 23:14
Hadde vært greit so man slepp mange prosjekttråder

stemmer for:D

Moslet
20/06/10, 23:20
Er absolutt med på denne da det er flere biler i gården:)

larsa-std
23/06/10, 23:00
Er litt usikker på hva det er snakk om her. Om jeg forstår trådstarter rett så er det bare snakk om å ha en avdeling på forum hvor man kan presentere bilder av nåværende og tidligere biler, er dette riktig?

Om jeg misforstår og at det er snakk om, slik som det står i de siste innleggene her, en tråd hvor man kan legge ut skrytebilder av sin egen garasje med innhold så synes jeg ikke dette er noen god ide. Å legge ut slike bilder kan i noen tilfeller være som å be om å få ubudne gjester.

Heisann,

Om du leser førstetråden en gang til, så er det nevnt en nettadresse der du kan se et eksempel på hva jeg egentlig synes må være en kjempeidee for denne siden, en garasje presentasjon lik den man har på: www.garaget.org

Se også signaturen min for et eksempel på hvordan en slik garasje kan se ut for et medlem.

cossykiller
24/06/10, 11:39
Heisann,

Om du leser førstetråden en gang til, så er det nevnt en nettadresse der du kan se et eksempel på hva jeg egentlig synes må være en kjempeidee for denne siden, en garasje presentasjon lik den man har på: www.garaget.org

Se også signaturen min for et eksempel på hvordan en slik garasje kan se ut for et medlem.

da har jeg nok misforstått, men liker forslaget ditt :)

Karl
25/06/10, 22:00
Heisann,

Om du leser førstetråden en gang til, så er det nevnt en nettadresse der du kan se et eksempel på hva jeg egentlig synes må være en kjempeidee for denne siden, en garasje presentasjon lik den man har på: www.garaget.org

Se også signaturen min for et eksempel på hvordan en slik garasje kan se ut for et medlem.

Jeg hadde mistanke om at det var det du mente og det synes jeg er en god ide.
Begynte bare å lure litt etterhvert som jeg leste svarene i tråden og syntes det var greit med en liten oppklaring.

Exerqtor
06/07/10, 19:49
Er med på den her. Har en del "søppel" jeg kan fylle inn med:rolleyes:

Wrasko
06/07/10, 19:53
Må innrømme at jeg er både for, og imot dette..

For: Finner mange geniale løsninger som man kan kopiere selv for å få ting enklere.

Mot: Risikoen for innbrudd.

volvoRsport
06/07/10, 19:57
Må innrømme at jeg er både for, og imot dette..

For: Finner mange geniale løsninger som man kan kopiere selv for å få ting enklere.

Mot: Risikoen for innbrudd.

Du har nok misforstått konseptet trådstarter snakker om ;) Meningen er ikke å legge ut bilder av garasjen sin, men å ha et sted der man kan legge ut bilder (som et galleri) og info om bilen sin, noe alà www.garaget.org

Wrasko
06/07/10, 20:01
Du har nok misforstått konseptet trådstarter snakker om ;) Meningen er ikke å legge ut bilder av garasjen sin, men å ha et sted der man kan legge ut bilder (som et galleri) og info om bilen sin, noe alà www.garaget.org

Ahh.. Galleri-ish ja. Forstår.

Da er jeg ikke for ideen :p

Sluuuker båndbredde for vccn

A.Finstad
07/07/10, 01:41
blir nesten som en vanelig prosjekt tråd da bare at den handler om ALT som skjer i garagen/på gårdsplassen så ser ikke noe negativt med det :p

microplex
20/08/10, 13:34
hva ble det til da???

blir dette noe av ?? :P

Robert
20/08/10, 13:56
-Noen tror det er å ha en prosjekttråd om alt som skjer innom garasjens fire vegger.
-At garasjen er prosjektet.
-Bildegalleriet av bilen(e) slik som på garaget.org

Folk må først vite hva de stemmer for..