PDA

Vis full versjon : Alarmfjernkontroll i vaskemaskina



jallismannen
20/06/12, 12:35
Hei - har ein volvo 940 - 1996 mod. med Volvo guard alarm som framtil for nokre dagar sidan funka heilt fint. Så havna nøkkelen i vaskemaskina,og etter ein lengre tørkeperiode skifta eg batteri i fjernkontrollen og forsøkte å starte bilen. Alarmen blei utløyst, og bilen var umulig å starte ( startsperre?) - Dette er ca 1 uke sidan og har fått tilsendt ny fjernkontroll til bilen - Har lest at for å aktivere ny fjernkontroll skal ein vri nøkkel av og på 5 ganger ,og la den stå på 5 gangen 10-15 sec for så å trykke på Luck/unluck......men ingenting skjer anna en at alarmen går og lysa blinker.....har kobla ut sirena/hornet for å bevare øyra mine, men får ikkje starta bilen,ikkje aktivisert den nye fjernkontrollen og rekna med startsperra er slått inn...

Kva gjer eg ?? for evt. å koble ut alarmen/startsperre eller å få aktivisert fjernkontrollen? må eg levere inn sentralen og få den "resett" ?? hos forhandlar,Volvoforhandlar?

Håper nokon har hatt liknande problem og kan kome med råd....:)

Far min har klart å "tjuvstarte" bilen ved hjelp av ledning på pluss og direkte på starter,men lite kjekt å kjøre rundt med blinkande lys....:)

turb00le
20/06/12, 14:03
Det sitter jo naturlig nok en form for styreboks til denna skjiten ett sted. Finn den og napp ut.
Hvis det er tilsvarende som på 850 skal de gå noen ledninger inn ved ecu som bare bryter strøm til dyser, bensinpumpe, tenning osv.