jallismannen
20/06/12, 12:35
Hei - har ein volvo 940 - 1996 mod. med Volvo guard alarm som framtil for nokre dagar sidan funka heilt fint. Så havna nøkkelen i vaskemaskina,og etter ein lengre tørkeperiode skifta eg batteri i fjernkontrollen og forsøkte å starte bilen. Alarmen blei utløyst, og bilen var umulig å starte ( startsperre?) - Dette er ca 1 uke sidan og har fått tilsendt ny fjernkontroll til bilen - Har lest at for å aktivere ny fjernkontroll skal ein vri nøkkel av og på 5 ganger ,og la den stå på 5 gangen 10-15 sec for så å trykke på Luck/unluck......men ingenting skjer anna en at alarmen går og lysa blinker.....har kobla ut sirena/hornet for å bevare øyra mine, men får ikkje starta bilen,ikkje aktivisert den nye fjernkontrollen og rekna med startsperra er slått inn...
Kva gjer eg ?? for evt. å koble ut alarmen/startsperre eller å få aktivisert fjernkontrollen? må eg levere inn sentralen og få den "resett" ?? hos forhandlar,Volvoforhandlar?
Håper nokon har hatt liknande problem og kan kome med råd....:)
Far min har klart å "tjuvstarte" bilen ved hjelp av ledning på pluss og direkte på starter,men lite kjekt å kjøre rundt med blinkande lys....:)
Kva gjer eg ?? for evt. å koble ut alarmen/startsperre eller å få aktivisert fjernkontrollen? må eg levere inn sentralen og få den "resett" ?? hos forhandlar,Volvoforhandlar?
Håper nokon har hatt liknande problem og kan kome med råd....:)
Far min har klart å "tjuvstarte" bilen ved hjelp av ledning på pluss og direkte på starter,men lite kjekt å kjøre rundt med blinkande lys....:)