PDA

Vis full versjon : forlenge lmm kontakten eller felle inn lmm i trykkrør, 240 med FK



kompi
19/06/12, 23:49
Hei. Har en 240 med fk motor som jeg driver å jobber litt på. Har kommet til det problemet at jeg skal ha på lmm. Har fått tak i alt av orginale trykkrør så har ikke veldig lyst til å kappe i dem. jeg vurderer å forlenge lmm kontakten sånn at lmm er forann turboen. Har det noe å si om ledningene blir forlange?
Har det noe å si på motoren hvor jeg setter lmm?

MvH kompi

paal-andre
20/06/12, 00:00
jeg har forlenget og det fungerer helt fint :) det er flere som kjører med lmm på trykksiden. hvor bra det er vet jeg ikke men det ser da ut til å fungere :) vil du ikke kappe røra så er det like greit å skjøte kabelen. :)

kompi
22/06/12, 00:30
Skal jeg legge ledningene rett over eller trekke dem langs torpedoveggen? Ser kanskje litt finere ut det

Kohler
22/06/12, 02:10
Bare å legge ledningene på undersiden av radiator og over =)

paal-andre
22/06/12, 07:11
jeg dro den ut ved lyktene og lot festet den med de stripsene som sitter på frontplata og så inn igjen bak den andre lykta. da er den rett ved der du skal ha lmm ;) og kabelen syns ikke i motorrommet omtrent

kimove
22/06/12, 08:39
Hvis du splitter pølsa som ledningsnettet ligger i så skal kablene til lmm rekke til trykksiden :)

kompi
23/06/12, 11:12
begynte å se litt på det igår, da så jeg det at på lmm så var det 6 stikk, men på kontakten så var det bare 5 stikk/ledninger.
skal det være sånn?