PDA

Vis full versjon : Sender ikke vparts deler te norge?



Bjarne Fjellhøy
17/06/12, 16:16
har smelt 850n min og trenger noen lykter osv. skulle betille av vparts, skriver inn navn og adresse men norge ligger ikke inne som land.... så begynner og lure litt da er ikke mester i svensk men trodde norge staves så og si likt både her og der

TheStig
17/06/12, 16:48
Staves Nårje.. :p Hehe, neida.
Nå har ikke jeg handla hos Vparts før, men det kan hende du må sende de en epost først for å få egen pris med frakt og moms til Norge. Det kan være grunnen til at de ikke har Norge som alternativ, pga de vet aldri hva kostnadene vil bli å få sendt noe til dette molbolandet. Men de kan finne det ut for deg om du spør på en spesifikk vare sendt til din adresse.

Jeg gjorde selv tabben og bestillte en vare fra et annet svensk firma som ikke hadde Norge oppført på samme måten. Der jeg ikke fikk med meg at det sto at norske kunder måtte sende epost før bestilling. Det tok nesten et år før jeg fikk varen jeg bestillte, med masse rot fram og tilbake men det ordnet seg til slutt..

Så send dem en epost først, så får du nok positivt svar tenker jeg. ;)

Bjarne Fjellhøy
17/06/12, 17:00
oki. takker:)

Revell
17/06/12, 17:28
trur ikke de sender til Norge lenger men du kan spørre de på Epost:)

PyrionZ
17/06/12, 18:28
www.Scstyling.no har vel de samme varene, for det meste. Så hvorfor ikke bestille der?
Sparer ikke mange kronene læll?

Kjell V70
17/06/12, 19:21
Vparts sender fortsatt til norge, men de har oppdatert datasystemene sine og der lå ikke norge inne, fikk jeg beskjed om da jeg bestilte derfra for en måneds tid siden.. men det skulle oppdateres snart sa de, men du må nok sende en mail til de, slik at de sender til din norske adresse.. Hvis du ikke kan benytte deg av Poste Restante rett over grensen da... :-)

Bjarne Fjellhøy
21/06/12, 19:55
har sendt mail og de håpa på og kunne sende te norge om 2 uker

marhaugen91
21/06/12, 20:31
har sendt mail og de håpa på og kunne sende te norge om 2 uker

var samme svaret jeg fikk for over 1 mnd siden :p