PDA

Vis full versjon : S70 kontaktstykker til brytere



Engebretsen
13/06/12, 21:37
Noen som veit hva disse 2 kontaktstykkene er til? Bilen er en
98 s70http://forum.vccn.no/img-dump/2012/06/1399.jpg

kristoffeer
13/06/12, 22:57
Takluke og trakcs :)

Engebretsen
14/06/12, 04:47
Takker:-)

kristoffeer
14/06/12, 13:36
Brytere er få kjøpt hos volvo for en billig penge, har du takluke ville det vært bryter der originalt :)
Trakcs bryter er plugg å play, men, må kodes fra volvo, av å til kan det koste fra 500,- til 1000,-
I bestefall kan det være gratis, slik som med infobryter, da skal det legges inn en 4- sifferet kode som forhandler får fra volvo. Denne skrives inn via maskinen som kobles inn i OBD-II kontakten din under midtarmlenet!

Var det så noe herren lurte på? :)

Engebretsen
14/06/12, 15:10
Takk for en meget fyldig forklaring :-) Takluke er det dårlig med ja, så da får jeg sette dit en tracksbryter ;-)

Nilsebu
14/06/12, 20:21
Brytere er få kjøpt hos volvo for en billig penge, har du takluke ville det vært bryter der originalt :)
Trakcs bryter er plugg å play, men, må kodes fra volvo, av å til kan det koste fra 500,- til 1000,-
I bestefall kan det være gratis, slik som med infobryter, da skal det legges inn en 4- sifferet kode som forhandler får fra volvo. Denne skrives inn via maskinen som kobles inn i OBD-II kontakten din under midtarmlenet!

Var det så noe herren lurte på? :)

Tracks må ikke kodes. Må som regel ha ABS enheten med tracks, + noen biler ble levert med bremseaggregat uten tracks. Ettermonteres dette og bryter settes på, så kommer lyset på i instrumenthuset.

kristoffeer
14/06/12, 20:24
Tracks må ikke kodes. Må som regel ha ABS enheten med tracks, + noen biler ble levert med bremseaggregat uten tracks. Ettermonteres dette og bryter settes på, så kommer lyset på i instrumenthuset.

Takker for rettelse, hadde lest en plass det jeg skrev :p
Så da tok jeg litt feil... :)

Ville jeg vært deg Engebretsen hade jeg satt tracks bryter vedsiden av info :) Blir mel helhet, er bare å bytte å bytte hull på kontaktene :)

Engebretsen
14/06/12, 21:59
Ja tenkte jeg setter tracks der etterhvert ja. Så blir det muligens El antenne innerst:-)