PDA

Vis full versjon : Korleis feste pyntelist på frontruta?



Austin Van Man
11/06/12, 21:35
Faren min har bytta frontrutepakning på sin '63 Amazon på verkstad, men dei fekk ikkje ikkje til å sette på pyntelista. Tenkte eg skulle greie det, men ikkje kul om eg fekk det til. Har prøvd hovudkløing og banning men til ingen nytte.

E da nokon som veit korleis detta skal gjerast?

Øygard
12/06/12, 12:47
Har du bilde av baksida av lista og der som ho skal vera? :) Viss ingen veit, må du nok spikra ho fast:p

Jan turbo
12/06/12, 16:58
Er vel ei slisse i gummilista som pyntelista skal nedi,er litt fiklete å få til ja. Skjønner at verkstedfolka ikke gadd. Har gjort samme jobb på Duetten min.

Cpt Tuttle
12/06/12, 17:16
Glasmästare brukar ha specialverktyget till detta.

Austin Van Man
12/06/12, 19:45
Glasmästare brukar ha specialverktyget till detta.

OK. Har prøvd det meste utan hell. Kan kanskje høyra med eit karosseriverkstad.

E ei slisse den skal inni ja. Da e den so lagar styr

ovlov86
12/06/12, 20:06
http://www.maritim.no/interior-eksterior/byggematerialer/listverk/verktoy-for-vinduslist

Noe sånn du trenger?

Austin Van Man
12/06/12, 21:11
Da veit eg ikkje

Amazonas
23/06/12, 10:53
Du må bruke en ledning eller flaggsnor som du legger inn i sporet under låseslissen. Etter hvert som du trer listen over gummikanten så drar du med deg ledningen /snoren. Noe i den duren er trikset de som kan det bruker.

Austin Van Man
23/06/12, 22:56
Du må bruke en ledning eller flaggsnor som du legger inn i sporet under låseslissen. Etter hvert som du trer listen over gummikanten så drar du med deg ledningen /snoren. Noe i den duren er trikset de som kan det bruker.

Takker for svar

Elgen
29/03/13, 02:16
Mitt råd er å sette det bort til en bilglassmester, og for gudsskyld avtal pris på forhånd. avtal også hva de gjør om (når)de krøller den blanke lista (skaffer ny?).
Dette er utfordrende greier.

Cpt Tuttle
01/04/13, 15:21
Dessutom har jag för mig det måste göras med rutan ur...