PDA

Vis full versjon : Koble ut airbag på pass.side.



locked
11/06/12, 19:26
Nokon som veit prosedyren for ditta? Gjeld prefacelift. 2002 eller noko i den dur.

locked
12/06/12, 18:26
Motstand kr 142,
Software kr 172,

Og etter boka skal det førast i vognkort. Må bestille time hos BT. Iflg. han eg snakka med var det ikkje noko i vegen for å kunne gjere jobben sjølv.

4x4vinge
12/06/12, 19:11
hei har du dele nr på motstand

gaupe
12/06/12, 19:48
Sikker på at det ikkje berre er software? Uansett så er det praktisk med nøkkelbrytaren.

MadAss
12/06/12, 19:55
Er ikke mulig å ettermontere bryter på biler som ikke har dette levert fra fabrikk. Dette har teknikerene på HotLine i Sverige selv sagt.
Det finnes en programvare, der det kun er nok å koble ut airbagen og legge inn programvaren.

Motstander fungerer også fint.

gaupe
12/06/12, 20:15
Høres jo veldig rart ut at det ikkje skal gå å ettermontere, kva er forskjell på ein bil med brytar og ein utan?

locked
12/06/12, 21:29
hei har du dele nr på motstand
274549 (etter reg.nr på en 2002 modell, sikkert same på fleire)

Er ikke mulig å ettermontere bryter på biler som ikke har dette levert fra fabrikk. Dette har teknikerene på HotLine i Sverige selv sagt.
Det finnes en programvare, der det kun er nok å koble ut airbagen og legge inn programvaren.

Motstander fungerer også fint.
Okay, så det ein kan velge den billige og arbeidskrevande måten, eller den enkle men litt dyrare med programmering? Var på Sandane eg fekk denna infoen, men dei var ikkje heilt sikker på kva denne programvaren gjorde.

MadAss
14/06/12, 16:38
Eg også tykkjer det er rart at det ikkje går å ettermontere. Vi prøvde på ein bil på Sandane, som hadde kontakta opplagt. Men vi fekk det ikkje til å fungere. Derfor tok vi kontakt med teknikerane i Sverige, og dei kunne fortelle at det ikkje var mogleg å ettermontere desse brytarane. Problemet er vel kanskje at Volvo ikkje vil legge ut rette programvaren for dette. Veit ikkje grunnen til det men.

Er ikkje mykje arbeid å sette inn motstand. Mulig du når kontaktstykket berre ved å ta vekk dekselet på sida av dashbordet. Viss ikkje, skrua du vekk handskerommet.
Mulig det er betre med programvare, slik at systemet veit at airbagen er utkopla og dermed tar hensyn til dette i ein evt. kollisjon

JP_Ra©ingTeam
20/06/12, 21:11
Noe nytt her?

Etern1ty
21/06/12, 19:40
er jo som sagt bare å sette på motstand på kontakten istedet.

og ja det må skrives inn i vognkort / vises på biltilsynet!

JP_Ra©ingTeam
21/06/12, 20:23
er jo som sagt bare å sette på motstand på kontakten istedet.

og ja det må skrives inn i vognkort / vises på biltilsynet!

er nok ikke helt riktig som du sier.. Nå nyere modeller setter man ikke inn noe motstand, der napper man bare ut kontakten og legger inn ny Sw
Så det kommer ann på hvilken års modell man har., noen biler må bytte Setebelte på passasjer side..

Att Bilen skal vises Biltilsyn har jeg ingen tro for.., hvorfor iså tilfelle skal man det?
Har hørt snakk om at det var noe papir arbeid fra volvo sin side.., men det er det eneste.

mister j
21/06/12, 23:08
På min gamle 850, så var det innskrevet i vognkortet at air-bag var utkoblet.