PDA

Vis full versjon : Noen info om gamlebilen min? 760 TDIC??



Svirre
11/06/12, 17:17
Sitter nå og angrer som en liten unge...savner alle problemene med motoren egentlig :p Nesten lyst til å kjøpe den tilbake!
Så lurer da på om noen her inne veit noe/sett noe til bilen i det siste. Er en burgunderrød 764 TDIC. Antagligvis med bulka h.bakdør :)

Kjører av det jeg veit oppi Hamar/Løten området.

Revell
11/06/12, 17:36
syntes og se att den sto til salgs på autodb for litt siden

R.G
11/06/12, 17:44
sett den stått parkert hver gang jeg kjører fra elverum over militærveien mot løten:) står på samma flekken ser det ut til.

Daruu
11/06/12, 17:50
Han kjører(eller har kjørt da) med en kompis til våler på skolen.
Tok visst ei girkasse for ei tid tilbake, det er alt jeg vet

TurboHansen
11/06/12, 21:38
Runar har sikkert kjørt driten av den :p Skal se etter den neste gang jeg kjører forbi,

Svirre
11/06/12, 22:04
Han kjører(eller har kjørt da) med en kompis til våler på skolen.
Tok visst ei girkasse for ei tid tilbake, det er alt jeg vet

Stemmer det. kenar inne her kjenner jeg godt, og han sa det at han brukte 2 uker på å knerte kassa :confused: og jeg har også brukt den på vinterstid...står visst med def. motor nå av det jeg veit, så hadde vært genialt om jeg kunne kjøpt den tilbake! ;)

Dieselsmoke
27/06/12, 13:05
så den natt til 1 mai. Etter det har ikke jeg sett noe mer til den på hamar ihvertfall. Men hvis ryktene er sanne så er den ihjelkjørt :p

Svirre
27/06/12, 21:14
så den natt til 1 mai. Etter det har ikke jeg sett noe mer til den på hamar ihvertfall. Men hvis ryktene er sanne så er den ihjelkjørt :p

Er det jeg har hørt også. Har spurt Kenneth (kenar) og han har også sagt det samme. Om det går rykter om den skal på høggern, så kjøp bilen! :p Så skal jeg betale tilbake ;) Den skal IKKE på dynga!

Dieselsmoke
27/06/12, 21:45
hehe. Såpass ja. For all del, itte dra på deg att denna problembilen der :p

Svirre
27/06/12, 22:00
hehe. Såpass ja. For all del, itte dra på deg att denna problembilen der :p

Det var motoren som var problemet ;) Ikke bilen i seg selv :p Automatkassa var også noe laber...

Dieselsmoke
27/06/12, 22:13
så det blir no anna enn D24 da isåfall? hehe

Svirre
27/06/12, 22:17
Japp! Enten Bensin turbo eller noe anna diesel greier ;) Diesel V8 :D

Dieselsmoke
27/06/12, 22:21
sier bare 5.7 liter je. 8 sylindre i V form ;)

kermitt
27/06/12, 22:23
Kjøp igjen den og sett inn 6.6 duramax?

Dieselsmoke
27/06/12, 22:24
Kjøp igjen den og sett inn 6.6 duramax?

Hørtes ut som ett festlig ledningsnett :p

Svirre
27/06/12, 22:32
Heller en Chevy 6.2diesel. Men det hadde jo nesten gått om en hadde slengt en snurrebass på den igjen ;D

kermitt
27/06/12, 23:06
Hørtes ut som ett festlig ledningsnett :p

Det finnes ledningsnett som er like greit som Lh2.4 til dem og om du kan betale for det. Da er alt ferdig koblet og alt du har å gjør er å koble som anvist i blekka som følger med.

6.2 med turbo hørtes ut som ett stort sløseri. 6.5TD er omtrent samme motorn, bare originalt med turbo og koster det samme.

Svirre
27/06/12, 23:24
6.2 er forøverig uten så mye kabler i hvertfall ;) :p men v8 diesel hadde vært gromt!

kermitt
27/06/12, 23:53
6.5TD er levert i marine versjon, faktisk flere av dem enn i bil. så lednings nett er relativt problem fritt.

Svirre
28/06/12, 08:11
"Kjøah på" :D Men problemet blir vel å få godkjent det i form av NM.....ellers hadde det vært helt knall!

jacobsen
19/07/12, 13:42
Syns Facebook kunne fortelle at du ikke fikk lyst på noe sånt igjen?

R.G
29/07/12, 12:23
hørte noen store rykter om att 760n ble brukt på burning på streetmeet på rena i går. kokte å styr:p blir oppbrukt denna. hehe

Svirre
29/07/12, 20:32
Syns Facebook kunne fortelle at du ikke fikk lyst på noe sånt igjen?

Ingen som nevte spesifikt D24 der??? ;)

Svirre
29/07/12, 20:32
hørte noen store rykter om att 760n ble brukt på burning på streetmeet på rena i går. kokte å styr:p blir oppbrukt denna. hehe

Skulle ikke forundre meg. Hadde egentlig ikke lyst til å bli ferdig med toppmonteringa når han var på tur nedover, men ikke lett når man har økonomiske problemer...

jacobsen
29/07/12, 22:48
hørte noen store rykter om att 760n ble brukt på burning på streetmeet på rena i går. kokte å styr:p blir oppbrukt denna. hehe

synd å høre, er en tøff bil. og ikke minst småsjelden

Svirre
29/07/12, 22:50
Jepp...men desverre så begynte den å bli sliten chassimessig. Den måtte hatt nytt eksosanlegg, mye nytt av bremser, fått ordna noe nye pakninger til motor +++ så den begynte å bli dyr. Men f*** å jeg savner den bilen! Hørt rykter om at bakstillinga skulle væra rivi i stykker også??? Ikke klokka, men hele MK2 opphenget :s

Sween
30/07/12, 01:31
såg bilen på rena i hælja drev å hærje litt

Daniel V
01/08/12, 16:31
Ser ut som at du solgte den til HELT feil person! Så denne da jeg hentet 343en på Løten. Den fikk kjørt seg!

Svirre
01/08/12, 20:07
Ser ut som at du solgte den til HELT feil person! Så denne da jeg hentet 343en på Løten. Den fikk kjørt seg!

Jeg merka det da jeg fikk se figgur'n. Og hørte hva han sku med bilen. Spurte om hva han hadde tenkt til å gjøra med den; "Kjøre'n vel..." var svaret...

Daniel V
02/08/12, 22:08
Stor forskjell på å kjøre noe, og på det å ødelegge noe :)

Svirre
03/08/12, 08:19
Stor forskjell på å kjøre noe, og på det å ødelegge noe :)

Det og måten du ordlegger deg på. Fortalte at toppakninga akk var satt på og hvis han dro den fort opp på turtall så røyk den med en gang. Første han gjorde var å nå turtallssperra. Så skjønte fort at det kom til å bli siste eier...

Daniel V
07/08/12, 22:37
Mye rart som skjer rundt i bygde-Norge. Er en grunn til at folk omtrent ler av deg hvis du er ung og sier at du liker Volvo. Første folk tenker på er jo en eller annen lokalhelt på en bensinstasjon med rullemalt 240, burger i hånda og felleskjøpetcaps.

gaupe
07/08/12, 23:05
Mye rart som skjer rundt i bygde-Norge. Er en grunn til at folk omtrent ler av deg hvis du er ung og sier at du liker Volvo. Første folk tenker på er jo en eller annen lokalhelt på en bensinstasjon med rullemalt 240, burger i hånda og felleskjøpetcaps.

Varierar litt på bygda det, sjølv om det er slik i Nordstrand-bygda, så er det ikkje slik alle plassar ;)

Svirre
08/08/12, 11:42
Mye rart som skjer rundt i bygde-Norge. Er en grunn til at folk omtrent ler av deg hvis du er ung og sier at du liker Volvo. Første folk tenker på er jo en eller annen lokalhelt på en bensinstasjon med rullemalt 240, burger i hånda og felleskjøpetcaps.

Kom med "pappa's bmw" på bygda med Gant-skjorte ;) Samma effekten :p Og da snakker vi bygda, ikke Nordstrand.

jacobsen
08/08/12, 14:30
Det og måten du ordlegger deg på. Fortalte at toppakninga akk var satt på og hvis han dro den fort opp på turtall så røyk den med en gang. Første han gjorde var å nå turtallssperra. Så skjønte fort at det kom til å bli siste eier...

Off..dårlig tegn. hvis en nisse som skal besiktige min bil (ikke at jeg skal selge), og han sitter og drar den på sperra blir han dytta ut i fart på E6

Svirre
08/08/12, 17:31
Off..dårlig tegn. hvis en nisse som skal besiktige min bil (ikke at jeg skal selge), og han sitter og drar den på sperra blir han dytta ut i fart på E6

Ulempen her var at jeg var stressa og han henta den usett. Men fikk rapport om at "jeg" hadde kjørt gris lenger ned mot hovedveien. Frista nesten og ringe og si at den var stjelt da jeg satt med del 2 :p