Vis full versjon : mye å velge i deler :S
:confused:
sitter på http://www.volvopartswebstorecom å skal finne noe småterier.. merker det er mye å velge i, noen som kan hjelpe så jeg ikke bestiller helt feil..?'
var på meca å fikk pris på 5958,- men synst det var litt stivt...
det jeg trenger er som følger :
bærebro V 1215-39435HD
bærebro H 1215-39436HD
fjærbein forann 1220-334611
bilen er forøvrig en 02 S60 2.0T med volvo's sportsunderstell :)
om noen kunne funnet ut hva det var nøyaktig jeg trengte hadde jeg satt stor pris på det ;)
www.scstyling.no. Velger du bilen din der er det ikke så mye å velge i. Mange anbefaler å bytte ut foringene i de bruene du har med polyforinger. Lengre holdbarhet og bedre å kjøre med.
Er du VCCN medlem får du rabatt hos scstyling. Blir rundt 800 kr pr bru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
hva er forskjellen på den vanlige demperen og advantage ? er jo greit at det er lik oppførsel på begge sider :s
hva er forskjellen på den vanlige demperen og advantage ? er jo greit at det er lik oppførsel på begge sider :s
Advantage har litt mer sportslige egenskaper og passer til feks senket bil. Selvfølgelig må man ha lik "oppførsel" på begge sider. Derfor bytter man skjelden eller aldri 1 støtdemper. En støtdemper blir dårligere etter en tids bruk. Setter du inn 1 støtdemper av samme type vil det mest sannsynlig bli en forskjell uansett. Jeg tar som regel alle 4 når jeg først bytter. Og når du først bytter støtdempere hadde jeg tatt med fjærbeinslager og nedre foring i samme slengen. Gjerne stabilisatorstaget også. DETTE (http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/110691/nm/Volvo_S60_Struts_Shocks_Mounts_Spring_Seats_Suspen sion_Kit_/category_id/181)settet innholder alt du trenger.
Advantage har litt mer sportslige egenskaper og passer til feks senket bil. Selvfølgelig må man ha lik "oppførsel" på begge sider. Derfor bytter man skjelden eller aldri 1 støtdemper. En støtdemper blir dårligere etter en tids bruk. Setter du inn 1 støtdemper av samme type vil det mest sannsynlig bli en forskjell uansett. Jeg tar som regel alle 4 når jeg først bytter. Og når du først bytter støtdempere hadde jeg tatt med fjærbeinslager og nedre foring i samme slengen. Gjerne stabilisatorstaget også. DETTE (http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/110691/nm/Volvo_S60_Struts_Shocks_Mounts_Spring_Seats_Suspen sion_Kit_/category_id/181)settet innholder alt du trenger.
så jo greit ut det :P men på bærebruene finner jeg ikke motorkoden min :( har dette mye å si så lenge jeg kjøper til turbo? ev er det et h..... styr å bare skifte foringene? har dårlig tilgang til presse for tiden :S
så jo greit ut det :P men på bærebruene finner jeg ikke motorkoden min :( har dette mye å si så lenge jeg kjøper til turbo? ev er det et h..... styr å bare skifte foringene? har dårlig tilgang til presse for tiden :S
Bærebruene passer om hverandre. Det er ikke et helvete å bytte foringene, men du må ut med bruene å sette de i ei presse. Prisforskjellen er ikke enorm, så bytt like gjerne hele brua. Går du for bare foringer hadde jeg valgt en oppgradert versjon fra feks ipdusa.
takker å bukker så jeg får støvsmak i munnen :P bytter hele dritten jeg da :P var jo tross alt grei pris ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.