PDA

Vis full versjon : Tikking inne i kupeen på 03 v70



marhaugen91
10/06/12, 20:32
Hei, som topic sier har jeg plutselig fått en tikke lyd i kupeen, lyden kommer fra pasasjersiden å kommer når jeg kjører over 40 km/h, det tar ca 10-15 sec mellom hver gang det kommer et lite "tikk".
er det noen som har vær borti dette før? det kan høres ut som det kommer fra dør konsollen...
har ikke feilsøkt noe da denne lyden kom ganske nettopp, mulig det hjelper å koble av plusspolen å sette denne til jord??

Håper noen kan hjlpe meg litt på vei her :)
på forhånd takk for svar :) :)

marhaugen91
12/06/12, 22:58
Noen?

moseidmoen
16/06/12, 16:33
eneste ganga jeg har vært borti tikking var når bakruteviskermotoren var gåen, da klikka det ett rele med gjevne mellomrom for og prøve og få viska, gikk ut og ga viskeren fart så var problemet borte. sjekk om bakruteviskeren din fungerer hvis ikke kan det være det som er problemet.

marhaugen91
16/06/12, 16:52
eneste ganga jeg har vært borti tikking var når bakruteviskermotoren var gåen, da klikka det ett rele med gjevne mellomrom for og prøve og få viska, gikk ut og ga viskeren fart så var problemet borte. sjekk om bakruteviskeren din fungerer hvis ikke kan det være det som er problemet.

Den fungerer som den skal :p
Skal prøve å bytte styringsboksen til vindu å sentrallås på høyre sida i neste uka