iPaal
10/06/12, 19:40
Tror clutchen min er i ferd med å takke for seg. Er vel høyere moment som gjør at den tar kvelden. Vurderer da å kjøpe en forsterket clutch. Er DETTE (http://www.scstyling.no/clutchkit-sachs-707-steg-1-850-svc70-s60-s80-v70n-p-11576-c-6243.aspx) settet noe å gå for? Eller er det "overkill" til vanlig bruk? Tanken da er å kjøpe originalt enkeltmassesvinghjul. Det sitter vel dobbel på denne originalt? Alle gode tips om valg av clutch og tilhørende deler tas i mot med stor takk. Gjerne hvor jeg får dette til mest mulig fornuftige priser.
Problemet mitt er at clutchen er litt rar å bruke og det blir litt rykk og napp kjøring.
Oppdatering:
Protrim har gitt meg en pris på bytte av Clutch og svinghjul inkl noen bolter og en simmerring for den nette sum av 16500 kr. 1800 i tillegg om jeg må bytte hydraulisk sentralutløser. (er visst ikke utløserlager på bilen min) MYE penger, men synes ikke det var så galt. Dette er en oppgradert Sachs clutch som tåler 30% mer.
Problemet mitt er at clutchen er litt rar å bruke og det blir litt rykk og napp kjøring.
Oppdatering:
Protrim har gitt meg en pris på bytte av Clutch og svinghjul inkl noen bolter og en simmerring for den nette sum av 16500 kr. 1800 i tillegg om jeg må bytte hydraulisk sentralutløser. (er visst ikke utløserlager på bilen min) MYE penger, men synes ikke det var så galt. Dette er en oppgradert Sachs clutch som tåler 30% mer.