PDA

Vis full versjon : Selges: Volvo 940 turbo sedan 1991



pLetten
09/06/12, 16:49
Har en Volvo 940 som skal vekk nå. Det er en importbil som jeg tror kommer fra USA. Er litt usikker på akkurat den delen, da servicebok og diverse i hanskerommet står på tysk.

Bilen har 230FT motor og automat.

Interiør er svart skinn med elektrisk sjåførstol. Elektriske vinduer og speil samt takluke
Aircondition har den og... Der er ikke reim på pumpen så er usikker på om dette virker i det hele tatt men skal prøve å finne ut av det.

Ellers om bilen:

Går fint. Har akkurat byttet toppakning på den da denne var en tanke lei seg. Bensinrøret har en del rust på seg og dette skal fikses samt skiver og klosser.
Bagasjelokket har fått seg en trøkk vedsiden av høyre baklykt. Om jeg får tak i nytt blir dette byttet før salg. Ellers er bilen hel og fin i karosseriet men der er noe som er flikket på en eller to hjulbuer. Bilen er henholdsvis orginal. Kjører på 0.5 bar ladetrykk. Orginale fjører å dempere så sjøsyketabletter bør kjøpes. Litt slitasje på vanlig sted i førerstolen men ikke overdrevent mye. Sitter i spania med gullpilen og drikker øl å skriver annonse så bilder og en bedre update kommer. Kilometerstanden også.. eller miles som det heter.. ett sted mellom 3 og 400 000 miles mener jeg å huske så den har endelig fått kjøre, men motoren virker ikke som å ha tatt noe større skade av det. God komperessjon på alle sylindre.

Er tilgjengelig på sms på 45 25 02 66 frem til 16. juni når jeg kommer tilbake til Noreg!

Prisantydning: Bud over 30 000

gull pilen
14/06/12, 09:01
bra bil til ok pris!! løp og kjøp etter bildene er kommet på plass hvis du/dere skulle være usikker:D

gull pilen
01/07/12, 09:51
bilen er solgt!!