PDA

Vis full versjon : korting av bilstein dempere



Marius
09/06/12, 11:23
er det noen som har kortet inn bilstein demperne sine selv?

så på muligheten for dette engang i tiden, men la det på hylla da bilen ble solgt. nå er ny bil skaffet og tanken er tilbake.
drar man av beskyttelses rører kommer man rett til stangen og bunnkappen man kan skru av.
men da kommer spørsmålet, hvordan gjenger er det i denne stangen og eventuelt hvordan er det å gjenge opp igjen denne stangen?

turb00le
11/06/12, 06:50
Skal se litt på samma saken selv om noen uker... Trenger forspenn på fjørene.

andersg
11/06/12, 19:09
Jeg bare kappa av 10cm målt fra toppen og lagde gjenger og kon under gjengene på nytt. Bilder kan skaffes!

Edit: måtte ha fjærklemmer for å få på org. fjærer minus 3.5 runder.

Martin.S
11/06/12, 19:14
Som du ser så ordner anders det for deg. Han har jo gjort det selv;)

Marius
11/06/12, 20:42
Som du ser så ordner anders det for deg. Han har jo gjort det selv;)

nå har tilfeldigvis jeg hørt noe annet da, men martin kjeder du deg en kveld tar jeg gjerne en tur nedover med kaffe....! :D

andersg
12/06/12, 22:32
Haha, greit da. Glemte en "fikk" mellom "jeg bare kappa av".

Martin.S
14/06/12, 15:18
nå har tilfeldigvis jeg hørt noe annet da, men martin kjeder du deg en kveld tar jeg gjerne en tur nedover med kaffe....! :D

Det skal vi klare å få til. Eventuelt kom innom meg med de om du er nedover en gang.

Marius
14/06/12, 20:37
Det skal vi klare å få til. Eventuelt kom innom meg med de om du er nedover en gang.

kjempemessig!!
men tror jeg får ha en tilgode, for turboole skal gjøre det samme på bilstein demperne sine så blir det bra håper jeg han kan ta mine også
jeg tror nemlig vi må gjøre det stikk motsatte av hva dere gjorde

Strandstuen
11/09/12, 21:40
Bilder av hvordan det gjøres??