PDA

Vis full versjon : Sticky med retningslinjer/tips under kjøp og salg?



ArneR
07/06/12, 21:36
Har en stund lagt merke til at mange legger ut universale deler i kategorien hver enkelt bruker har, f.eks. råder fra en B230FK under 7/900 serien. Joda, denne motoren er levert originalt i 940, men dette passer like herlig i en hvilken som helst B230 i f.eks. 240.

Jeg hadde likt å sett en sticky der dette bemerkes, og at det er helt i orden om man i tillegg til å legge ut annonse på f.eks. karosserideler til en 940 i denne kategorien, kan legge ut universale deler som kan brukes på flere modeller under nettopp universale deler til salgs, istedenfor å lage en samleannonse i en kategori man normalt ikke ser så mye på.

En person som har en 940, er sannsynligvis ikke så mye inn og ser under 240 kategorien, og da er det fort gjort å gå glipp av en potensiell handel, når det på død og liv skal postes "på feil plass".

Hva mener folket?

hgnubel
07/06/12, 22:00
Kanskje en omstrukturering av kjøp og salg kategoriene gjør ting enklere.

Har irritert meg noen år nå over turboperformanceclub sin måte å hive alt av bildeler inn i en "reservedeler selges/byttes" kategori, men for det eksempelet du nevner gir det mening. Og det er ikke vanskelig å komme på andre eksempler, et heftig T5 bygg ment for 940 kan også være spennende for ca alle hvis det skal selges, men annonseres kanskje bare ett sted...

Så jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg liker den møljekategorien litt... Nå :p