Vis full versjon : Turbokonvertere 2,5l 20v motor i 855
Jeg har ikke latt tanken slippe nei :rolleyes:
Hva trengs sånn utenom det grunnleggende? (Grunnleggende -> Turbo manifolder, rør, IC etc) Må jeg ha annet ledningsnett og slikt da?
Det som sitter i er en 2,5l 20V motor på AW-50 aut. kasse. Hadde vært moro om det ikke var så mye jobb :)
Sier det igjen jeg, du får et mye billigere og mer driftssikkert opplegg om du kjøper deg en turbomotor. Får tak i helt greie, fungerende T5 i sverige for 10k svenske. Nå skal jeg ikke banne p at turbomanifold ikke passer på 20v sugis-toppen, men er absolutt sannsynlig. I tillegg til det, må du ha styring av wastegaten, kan ikke tenke meg at deter så enkelt å få til i det originale ledningsnettet.
Største problemet, dog, er at kompresjonen er altfor høy. Kompresjonen er vel på 10.1 - 1 eller noe slik, du må ned på 8.5 - 1, eller i den gata. Når du har fått ordnet det, kan du gå i gang med resten:-)
Men lykke til, absolutt spennende om du får det til.
Hadde vært moro ja, men ser hva jeg må gjøra så får vi se. Motor har jo tross alt gått langt, men hadde ikke gjort noe å fått nedi en snurrebass! :D Selv om jeg syns forbruket og kraften er bra i forhold til utveksling så hadde det være stas med T5. Lurer kanskje på om jeg ikke heller da finner meg noe anna da ja :p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.